  • 1. Data: 2006-09-28 18:56:13
    Temat: znowu
    Od: Arkadiusz Ryckowski <w@stopce>

    się dałem podejśc millennium
    jak z okazji kh brałem ich electrona - potrzebny do przelewów przez inet
    - ustawiłem limity poza bankomatem na 0 i zrezygnowałem z ubezpieczenia
    - przynajmniej tak mi się wydawało bo potem się okazało że nie ma w
    systemie mojego zgłoszenia

    parę m-cy temu wziąłem ich kk, wszędzie na reklamach 0zł, na dzień dobry
    powiedziałem że nie chce żadnych ubezpieczeń. I okazuje się że mam
    ubezp. podstawowe za 2.99/m-c z którego można zrezygnowac tylko w
    oddziale. Dogodny dla mnie oddział na wilsona czynny 10-18

    PS. Napisałem do nich zapytanie ile by wynosiła marża (oprocentowanie)
    mojego kredytu po przewalutowaniu na PLN i poprosiłem o wiążącą odpowiedź.
    Odpowiedzili mi że pozostanie bez zmian - tylko nie wiem czy marża czy %

    P. Arek