  • 1. Data: 2002-02-18 19:23:15
    Temat: KK Citibanku - pytanie
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Aby uzyskać KK Citi trzeba mieć min. miesięczny dochód w wysokości 2.500 PLN
    brutto. I w związku z tym mam pytanie: czy te 2500 trzeba co miesiąc wpłacać
    na jakiś rachunek w Citi? Jeżeli tak, to płacąc kartą najpierw korzystam z
    owych 2500, a dopiero potem z kredytu? (wydaje mi się, że raczej tak nie
    jest, ale wolałbym się upewnić)

    A jeżeli nie, to jak płacę kartą, to cały czas korzystam z kredytu i jak go
    spłacam, to mam zapłacić dokładnie tyle, ile wyniosła moja płatność kartą
    ???
    I jak wpłacę więcej, to mam jakąś nadwyżkę na rachunku karty ?

    Dzięki za oświecenie mnie w tej sprawie.

    Pozdr - J.

  • 2. Data: 2002-02-18 19:26:19
    Temat: Re: KK Citibanku - pytanie
    Od: "mops" <m...@v...pl>

    Nie no... to nie tak... musisz miec te 2.500 zlociszy by byc dla nich
    wiarygodny. I tylko tyle. To jest po prostu twoj test wiarygodnosci.
    Kase splacasz co miesiac na podstawie wysylanego przez nich wyciagu.

    --
    Jutro moze bedzie, wczoraj juz na pewno bylo
    mamy tylko dzien dzisiejszy, zyjmy teraz, zyjmy chwila.

  • 3. Data: 2002-02-18 20:24:01
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > ???
    > I jak wpłacę więcej, to mam jakąś nadwyżkę na rachunku karty ?
    >
    > Dzięki za oświecenie mnie w tej sprawie.

    Splacasz kwote, ktora widnieje na wyciagu. Mozesz splacic kwote minimalna
    (chyba 30 pln?) lub dowolna kwote - w obu przypadkach jednak musisz liczyc
    sie z odsetkami w wysokosci ponad 40 proc. w skali roku (ponad 3 proc.) mies
    od _calej_kwoty_ zadluzenia, nie od niesplaconej - wiec taki wariant
    zupelnie sie oplaca. Jesli splacisz cala kwote zadluzenia, to nie placisz
    odsetek, poza ubezpieczeniem itp. Jesli wplacisz wiecej niz zadluzenie,
    powstanie nieoprocentowana nadwyzka, wiec nie warto, chyba ze chcesz w ten
    sposob podwyzszyc sobie limit na karcie.

    dobek

  • 4. Data: 2002-02-18 20:25:28
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 18, 2002 at 08:23:15PM +0100, JOHNNY wrote:

> [...]
    > owych 2500, a dopiero potem z kredytu? (wydaje mi się, że raczej tak nie

    Nie, musisz mieć papiór ze tyle zarabiasz.

    Nie, korzystasz tylko z kredytu citi.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-02-18 20:50:31
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Teraz już mi się wszystko
    rozjaśniło w głowie odnośnie KK Citi :-))))

    Pozdrawiam serdecznie - J.

  • 6. Data: 2002-02-19 10:19:23
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    JOHNNY <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > owych 2500, a dopiero potem z kredytu? (wydaje mi się, że raczej tak nie

    Nie. Możesz miec tylko KK.

    > A jeżeli nie, to jak płacę kartą, to cały czas korzystam z kredytu i jak go
    > spłacam, to mam zapłacić dokładnie tyle, ile wyniosła moja płatność kartą
    > ???

    Spłacasz co najmniej kwotę minimalną. Jeżeli spłacisz całość, to nie
    naliczają się odsetki od kredytu wykorzystanego na transakcje
    bezgotówkowe.
    Jeżeli nie spłacisz całości, to lecą odsetki od WSZYSTKIEGO. I sa to
    potwornie wysokie odsetki.

    > I jak wpłacę więcej, to mam jakąś nadwyżkę na rachunku karty ?

    Tak. MOżesz jawykorzystać. Tylko nie jest ona oprocentowana.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 7. Data: 2002-02-19 21:56:18
    Od: "Piotr" <m...@g...pl>

> [...]
    > bezgotówkowe.
    > Jeżeli nie spłacisz całości, to lecą odsetki od WSZYSTKIEGO. I sa to

    Od wszystkiego ?? Czy raczej od kwoty pozostałego niespłaconego kredytu ???

  • 8. Data: 2002-02-20 13:25:04
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr <m...@g...pl> wrote:

    > Od wszystkiego ?? Czy raczej od kwoty pozostałego niespłaconego kredytu ???

    Jeżeli nie spłacisz w grace period, to masz odsetki od każdej
    transakcji.

    Załóżmy, że karta ma termin spłaty 15 dnia miesiąca. Na początek
    poprzedniego była spłacona w całości. I teraz zrobiłeś dwie transakcje
    20 i 30 poprzedniego miesiąca po 100 złotych każda. Płacisz tylko kwote
    minimalna w terminie. Odsetki naliczone:

    1. Od 20 do 30 za 100 zł
    2. Od 30 do dnia spłaty za 200 złotych.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 9. Data: 2002-02-21 18:47:44
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Adamie- czasami prawda boli ;-))
    Ale miejmy nadzieję, że odczuwający ból wyciągną odpowiednie wnioski ;-))
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-02-21 20:26:16
    Temat: Raczej nieprawda...
    Od: <k...@g...pl>

    > Nie, musisz mieć papiór ze tyle zarabiasz.

    Ja "papióru" nigdy im żadnego (poza Dowodem Os.) nie dałem, a karte dali. Potem znowu
    papióru nie dałem i podwyższyli. I tak jeszcze raz. Owszem, mam konto i co miesiąc
    cos wpłace.
    Ale to wszystko.
    Pozdrawiam.