    From: "Dobek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citibanku - pytanie
    Date: Mon, 18 Feb 2002 21:24:01 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@chello062179010237.chello.pl

    > A jeżeli nie, to jak płacę kartą, to cały czas korzystam z kredytu i jak
    go
    > spłacam, to mam zapłacić dokładnie tyle, ile wyniosła moja płatność kartą
    > ???
    > I jak wpłacę więcej, to mam jakąś nadwyżkę na rachunku karty ?
    >
    > Dzięki za oświecenie mnie w tej sprawie.

    Splacasz kwote, ktora widnieje na wyciagu. Mozesz splacic kwote minimalna
    (chyba 30 pln?) lub dowolna kwote - w obu przypadkach jednak musisz liczyc
    sie z odsetkami w wysokosci ponad 40 proc. w skali roku (ponad 3 proc.) mies
    od _calej_kwoty_ zadluzenia, nie od niesplaconej - wiec taki wariant
    zupelnie sie oplaca. Jesli splacisz cala kwote zadluzenia, to nie placisz
    odsetek, poza ubezpieczeniem itp. Jesli wplacisz wiecej niz zadluzenie,
    powstanie nieoprocentowana nadwyzka, wiec nie warto, chyba ze chcesz w ten
    sposob podwyzszyc sobie limit na karcie.

    dobek