  • 1. Data: 2002-02-18 19:25:21
    Temat: mBank oszczędza na telefonach ?
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    w ciągu ostatnich 2 tygodni wypełniałem prawie codziennie formularz z prośbą
    o kontakt telefoniczny i ANI RAZU nie oddzwonili

    rozumiem że mogą oszczędzać ale w takim razie uczciwsze byłoby zlikwidowanie
    takiej opcji

    czy ktoś się z tym spotkał ostatnio ?

  • 2. Data: 2002-02-18 23:21:16
    Temat: Re: mBank oszczędza na telefonach ?
    Od: "IrekK" <I...@w...pl>

    > w ciągu ostatnich 2 tygodni wypełniałem prawie codziennie formularz z
    prośbą
    > o kontakt telefoniczny i ANI RAZU nie oddzwonili

    [ciach...]

    Dokladnie!

    Ja to przerabiam z nimi juz od 14 dni i to samo!

    Pare dni temu dzwonilem wiec via telefon kobieta nie mogla mi nawet podac
    podstawowych danych o moim koncie i uaktywnic listy hasel (podobno mieli
    rekonfiguracje systemu) i prosila by zadzwonic po 7 rano
    a co do oddzwaniania to tlumaczyla sie i zarzekala w zaparte ze oczywiscie
    natychmiast oddzwaniaja a jesli ja nie mialem tego szczescia to najpewniej
    zle wpisalem nr telefonu (jakos zawsze udaje mi sie wszedzie podawac
    poprawnie numer tylko w mBanku kilkanascie razy wpisuje zle? -
    podejrzane...)

    Na e-maile odpisuja najwczesniej po paru "dobrych" godzinach...

    cos czuje, ze schodza na psy... ;(

    --
    --~=> Ireneusz Klader <=~-- ICQ: 2869064 GG: 11153
    I...@p...onet.pl I...@w...pl I...@p...fm

  • 3. Data: 2002-02-19 08:03:21
    Od: "Szczepan Kuźniarz" <s...@i...pl>

> [...]
    > podejrzane...)
    >
    > Na e-maile odpisuja najwczesniej po paru "dobrych" godzinach...

    Nie tylko w kwestii oddzwaniania na życzenie, ale ogólnie. O ile mnie pamięć
    nie myli, to dawno temu przy zakładniu konta sami dzwonili po otrzymaniu
    podpisanej
    umowy. Ostatnio po wysłaniu umowy współposiadacza musiałem sam kilka razy
    dopytywać się "czy już dostali państwo umowę".
    A co do maili nie ma się co czepiać, przynajmniej odpowiadają w
    przeciwieństwie
    do LGnet :-/

    Pozdrawiam,

    Szczepan Kuźniarz
    s...@i...pl

  • 4. Data: 2002-02-19 10:31:02
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    <CIACH>
    > A co do maili nie ma się co czepiać, przynajmniej odpowiadają w
    > przeciwieństwie
    > do LGnet :-/

    tu nie chodzi o czepianie się, to jest bank a nie sklep z pietruszką,
    naprawdę nie jest mi to do szczęścia konieczne, ostatecznie jak cos do nich
    mam to mogę sam zadzwonić na 0801 - nie zbiednieję o jeden impuls
    telefoniczny, tylko po jaką cholerę umieszczają na swoich stronach taką
    możliwość która w rzeczywistości nie istnieje, poważna i renomowana firma
    tak nie robi, to już lepiej zlikwidować to i zastąpić np. formularzem do
    kontaktu poprzez e-mail, byle tylko ktoś na to odpowiadał

  • 5. Data: 2002-02-19 12:09:30
    Od: "KaMeL" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pablos" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o kontakt telefoniczny i ANI RAZU nie oddzwonili
    >
    > rozumiem że mogą oszczędzać ale w takim razie uczciwsze byłoby zlikwidowanie

    U mnie zdarzyla sie druga skrajnosc ze strony mBanku: uzylem karty z eKonta w
    bankomacie ale zapomnialem jej uaktywnic i zanim
    zdazylem dojsc do domu to zadzwonili do mnie na komorke ze ktos probowal uzyc mojej
    karty i czy jej nie zgubilem. Czas miedzy
    uzyciem karty a telefonem okolo 20minut. Bylem naprawde pod wrazeniem

    Mariusz

  • 6. Data: 2002-02-19 14:07:32
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    IrekK pisze:
    >cos czuje, ze schodza na psy... ;(

    Pewnie im się system wysypał.

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 7. Data: 2002-02-19 16:36:16
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "IrekK" <I...@w...pl> napisał w wiadomości
    > prośbą
    >
    > [ciach...]
    >
    > Dokladnie!

    Hehe, to macie odwrotny problem, niż klienci inteligo, bo w inteligo, nawet
    jak wyraźnie zaznaczysz, że chcesz EMAILA, a nie telefon, to i tak dzwonią
    po chwili... ;))

    No, chyba, że już się poprawili po postach na ten temat na pbb. :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 8. Data: 2002-02-19 21:58:22
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > Hehe, to macie odwrotny problem, niż klienci inteligo, bo w inteligo, nawet
    > jak wyraźnie zaznaczysz, że chcesz EMAILA, a nie telefon, to i tak dzwonią
    > po chwili... ;))

    nie poprawilo sie.
    zdaza sie nawet jeszcze smieszniej ;). Jak zamykalem konto dla swojej DG
    (obecnie to juz bylej DG) poprosilem o wniosek MAILEM.
    nic sie nie stalo przez 24 godziny, to poprosilem jeszcze raz i tez mailem
    (obie prosby przez "pomoc" z WWW).
    Zadzwonili, przyslali (mailem).
    A po 2 dniach doszla przesylka pocztowa z wnioskiem :-)))) to chyba ten
    pierwszy mail byl...

    pozdrawiam

    romekk

  • 9. Data: 2002-02-20 08:42:56
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    > Hehe, to macie odwrotny problem, niż klienci inteligo, bo w inteligo,
    nawet
    > jak wyraźnie zaznaczysz, że chcesz EMAILA, a nie telefon, to i tak dzwonią
    > po chwili... ;))

    to fakt, prosiłem ich o kontakt mailem (między innymi dlatego że mają taką
    możliwość, a nie rozumiem dlaczego mBank takiej nie oferuje - toć to tańsze
    jest) i i tak oddzwonili na komórkę,

    co kraj to obyczaj, co bank to inny zwyczaj :-), ale z dwojga złego wolę (w
    tym przypadku) inteligo które się skontaktowało na moją prośbę niż mBank,
    który to ignoruje. Mam tylko nadzieję że jesli to tylko awaria w mBanku to
    po jej naprawieniu nie zaczną do mnie wydzwaniac cały dzień realizując
    wszystkie zaległe prośby o telefon :-) bo nie ma formularza anulującego
    prośbę o kontakt :-))