  • 1. Data: 2008-01-18 22:36:15
    Temat: przeniesienie karty z mbanku
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Mam kilka miesiecy KK "za podpis" z mbanku z limitem powyzej 10000zl. Dali
    mi ja, chociaz nie pracowalem wtedy w ogole - chyba tylko ze wzgledu na to,
    co trzymalem na KO. Czy jesli bede chcial przeniesc ja np. do Millenium -
    mam ochote na Amexa - to beda stwarzac problem, bo nie pracuje?

  • 2. Data: 2008-01-18 23:16:50
    Temat: Re: przeniesienie karty z mbanku
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "bartekE320" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > to, co trzymalem na KO. Czy jesli bede chcial przeniesc ja np. do
    > Millenium - mam ochote na Amexa - to beda stwarzac problem, bo nie

    Nie będą.

    marekz

  • 3. Data: 2008-01-21 18:43:25
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message

    > Nie będą.

    A ile mniej wiecej trzeba miec taka karte zeby bez problemu przeniesc?

  • 4. Data: 2008-01-25 21:33:57
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > A ile mniej wiecej trzeba miec taka karte zeby bez problemu przeniesc?

    Około czterech miesięcy, aby dysponować trzema wyciągami.

    marekz