  • 1. Data: 2002-03-04 12:20:52
    Temat: KK Citi - inny plastik
    Od: Paweł P. Baran <d...@u...univ.szczecin.pl>

    Właśnie mi się skojarzyło, bo zobaczyłem wątek powyżej... :)

    Nie wiecie, czy jest możliwość zmiany plastiku na ładniejszy, tzn. np. na
    ten srebrny z logo Citi w tle, bez jakichś horrendalnych dopłat. Bo mam
    Citi-Erę, a jak paskudnie ona wygląda, to chyba każdy zainteresowany wie. No
    i poza tym - mam ją bez zdjęcia, a chciałbym szpanersko mieć na niej swoje
    zdjęcie, a nie jakiejś migdalącej się parki (fuj!). Jak ją dostawałem, to
    jakoś się nie wypytałem, a teraz nigdzie nie mogę się tego doszukać. A na
    citiphone dzwonić nie lubię, bo tylko się tam wqrzam... TIA,

    Paweł

  • 2. Data: 2002-03-04 13:28:32
    Temat: Re: KK Citi - inny plastik
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Paweł P. Baran" <d...@u...univ.szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:a5vop8$ih5$1@zeus.man.szczecin.pl...
    > Właśnie mi się skojarzyło, bo zobaczyłem wątek powyżej... :)

    Nie wiem jak to jest ze zmianą Citi era na zwykłą Citi Silver ale ja
    zmieniałem Silver ze starego wzoru na nowy dzwoniąc do CitiPhone i mówiąc iż
    syn uszkodził mi kartę. Po kilku dniach nową miałem w skrzynce. bez dopłat.

    Amehat