  • 1. Data: 2002-03-04 11:33:02
    Temat: Citi-karta-zdzierstwo!!!
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Czy podzielacie zdanie: Citibank wydajac karte na 3 lata( waznosc) pobiera
    oplate co rak mimo, iz plastik jest jeden na ten okres czyli np. 3 x 75 PLN! Czy
    ktos sie od tego "wybronil", oczywiscie nie rezygnujac z karty!?

  • 2. Data: 2002-03-04 11:45:31
    Temat: Re: Citi-karta-zdzierstwo!!!
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    PLN! Czy
    > ktos sie od tego "wybronil", oczywiscie nie rezygnujac z karty!?

    Co masz na mysli "wybronil"?
    To nie bylo jasne dla Ciebie na poczatku?
    Trzeba czytac regulaminy i tabele oplat...
    A ze drogo - fakt.

    Michal.

  • 3. Data: 2002-03-04 11:53:32
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    PLN! Czy
    > ktos sie od tego "wybronil", oczywiscie nie rezygnujac z karty!?

    Niepotrzebnie sie unosisz. Opłata, o ktorej mowisz, jest oplata za
    _uzytkowanie_ karty i jest to standard, ze banki pobieraja ja co rok,
    niezaleznie od daty waznosci karty, w sensie plastiku.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2002-03-04 12:00:07
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Niepotrzebnie sie unosisz. Oplata, o ktorej mowisz, jest oplata za
    > _uzytkowanie_ karty i jest to standard, ze banki pobieraja ja co rok,
    > niezaleznie od daty waznosci karty, w sensie plastiku.

    Choc niektore banki wydaja karte kilka lat, i biora tylko jednorazowa
    oplate.
    Wiec zachowuja sie niestandardowo. :-)
    Ze znanych mi - Visa Electron Banku pocztowego jest wlasnie - jednorazowo
    oplacana z gory na dwa lata.

    Michal.

  • 5. Data: 2002-03-04 12:08:57
    Od: <k...@k...chip.pl>

> [...]
    Czy
    > ktos sie od tego "wybronil",  oczywiscie nie rezygnujac z karty!?

    Opłata jest za WYDANIE i UŻYTKOWANIE karty i pobierana jest co roku. A że
    drogo? Inne banki mają taniej, ale za to np. pobieraja dodatkowe opłaty za
    zastrzeżenie karty i wydanie nowej w miejsce utraconej (zagubionej). W takim
    Lukasie jeśli karta Ci zginie to zapłacisz 25 zł za jej zastrzeżenie i 39 za
    wydanie nowej. A w Citi nic nie płacisz nawet jak będziesz gubił kartę co
    miesiąc (czego nikomu jednak nie życzę).

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 6. Data: 2002-03-04 12:55:13
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl>

    On Mon, 4 Mar 2002, Rafal Deptula wrote:

> [...]
    >_uzytkowanie_ karty i jest to standard, ze banki pobieraja ja co rok,
    >niezaleznie od daty waznosci karty, w sensie plastiku.

    a co do wybronienia sie od tej oplaty - w citi sie da.
    tak jak to opisywalem w watku "KK citi za darmo :))"
    --
    maybe shit happens, maybe it doesn't

  • 7. Data: 2002-03-04 13:28:32
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    zeszow.tpsa.pl...

> [...]
    > Wiec zachowuja sie niestandardowo. :-)
    > Ze znanych mi - Visa Electron Banku pocztowego jest wlasnie - jednorazowo

    Bo to jest oplata za _wydanie_ karty.
    PKO BP tez pobiera oplate za wydanie VE i Maestro co dwa lata, a nie pobiera
    oplaty za uzytkowanie.
    BTW za wydanie pierwszej karty tez nic nie pobiera.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2002-03-04 16:01:20
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl>

> [...]
    PLN! Czy
    > ktos sie od tego "wybronil", oczywiscie nie rezygnujac z karty!?

    Z tego co wiem, nie pobierana jest oplata za nastepne lata..za trzy lata
    placi sie raz 75 zl.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 9. Data: 2002-03-04 19:22:01
    Od: "DMK" <d...@h...pl>

    jest pobiera co rok - wlasnie zaczal mi sie drugi rok waznosci i 6 dni temu
    pobrali mi oplaty

    jesli chodzi o Lukas'a - to wydaja ja za darmo (do ekonta pro) i biora
    oplate 39 za 2 lata uzytkowania, ale za to ja ktos wczesniej napisal biora
    za zastrzezenie, wydanie w razie zguby... Ale to i tak taniej niz Citi...

    DMK

    Użytkownik "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:a605e0$kvu$1@news.onet.pl...

  • 10. Data: 2002-03-04 19:50:03
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    <k...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > pobiera oplate co rak mimo, iz plastik jest jeden na ten okres czyli
    > np. 3 x 75 PLN! Czy ktos sie od tego "wybronil", oczywiscie nie

    1) Karta Citi jest droga, dlatego np. ja jej nie używam. Ale chyba
    wiedziałeś ile kosztuje gdy ją brałeś?

    2) Koszt plastiki w koszcie karty jest niemal nieznaczący (jakieś
    grosze). Prawdziwy koszt karty to koszty pobierane przez taką Visę od
    banku za jej użytkowanie, koszty utrzymywania karty (systemy
    informatyczne banku, ludzie, ...) itd

    --
    ( Marcin Kasperski | In any large change, 1/3 will think it is great, 1/3 )
    ( http://www.mk.w.pl | will think it is stupid, and 1/3 will wait (Reed) )