  • 1. Data: 2002-03-04 11:18:21
    Temat: HomeCash ING - Inteligo
    Od: "kuba93" <N...@p...onet.pl>

    Czy macie jakieś problemy z przelewami Z Home Casha (INGBSK) do Inteligo.
    Mam klienta, który twierdzi, że nie przechodzi mu przelew, jak wpisać ten
    piekielny numer Inteligo do Home Casha aby poszło???
    Nie jest to żadna zagrywka ze strony Klienta, bo kazałem przelać na prywatne
    do Żubra i poszło bez problemu.

    Doswiadczonym użytkownikom z góry dziekuje za ewentualną pomoc.
    Kuba93

  • 2. Data: 2002-03-04 11:22:00
    Temat: Re: HomeCash ING - Inteligo
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "kuba93" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy macie jakieś problemy z przelewami Z Home Casha (INGBSK) do Inteligo.
    > Mam klienta, który twierdzi, że nie przechodzi mu przelew, jak wpisać ten
    > piekielny numer Inteligo do Home Casha aby poszło???

    Mozesz sprobowac tak
    20901024-1120901024xxxxxxxx......

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 3. Data: 2002-03-04 12:04:44
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    > jak wpisać ten piekielny numer Inteligo do Home Casha aby poszło???

    Numer banku wpisujesz 8 cyfr po 11 a w numerze rachunku całość bez kresek i
    spacji. Możesz się jeszcze upewnić dzwoniąc na Help line /0..32/ 357-00-10

    Amehat