  • 1. Data: 2002-03-04 10:26:56
    Temat: Kredyt w BZWBK
    Od: "Piotr Wojtowicz" <p...@p...onet.pl>

    Jest tam coś takiego, że jeśli kwota kredytu to
    poniżej 50% inwestycji, to tną oprocentowanie
    o 0,5 punktu.

    Dziś w 3 O/Szczecin dowiedziałem się, że nie dotyczy
    to kredytów w obcych walutach.

    Amra - jak jest u Ciebie.

    Piotr Wojtowicz

  • 2. Data: 2002-03-04 10:34:44
    Temat: Re: Kredyt w BZWBK
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > poniżej 50% inwestycji, to tną oprocentowanie
    > o 0,5 punktu.
    >
    > Dziś w 3 O/Szczecin dowiedziałem się, że nie dotyczy

    Wlasnie ide wplacic kieszonkowe, wyplacic dolary, zawiezc do Fortisa, to sie
    zapytam - tylko zapisze co ty tam chcesz, bo to czarna magia jak narazie dla
    mnie ;)))

    Ale tak na chlopski rozum bez pytania sie - wydaje sie to logiczne -
    przeciez oprocentowanie walutowe jest mala liczba w porwnaniu ze zlotowkowym
    Nie chce mi sie sprawdzac na stronie ale np. miszkaniowe to jest zlowkowe
    powiedzmy 10% a walutowe 4% (tak rzucilem bo nie sprawdzalem)