  • 1. Data: 2002-03-04 12:36:33
    Temat: Inteligo PODWYZSZA %
    Od: "minik" <m...@n...org>

    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=65

    Pozdrawiam, minik

    m...@m...net
    --
    Nowosądecki portal internetowy: www.NowySacz.org

  • 2. Data: 2002-03-04 12:38:29
    Temat: Re: Inteligo PODWYZSZA %
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > taaa i te reklmay po miescie zarabiaj 2x wiecej niz prezydent. Szkoda ze
    > odsetek, ha ha - i to przy jakich kwotach...

    =PPPPPPPPPP

  • 3. Data: 2002-03-04 12:43:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 4. Data: 2002-03-04 12:53:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > =PPPPPPPPPP

    a przy okazji wieeelkie logo oprocentowanie do 9% :)
    JEdnym slowem kazdy bank tak sobire moze podnosic ha ha :)
    Od 1 mln oprocentowanie 10% (srodkow powyzej tej sumy)

  • 5. Data: 2002-03-04 13:00:25
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > a przy okazji wieeelkie logo oprocentowanie do 9% :)
    > JEdnym slowem kazdy bank tak sobire moze podnosic ha ha :)
    > Od 1 mln oprocentowanie 10% (srodkow powyzej tej sumy)

    Az tak zle to chyba nie bedzie =)

  • 6. Data: 2002-03-04 14:23:09
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=65

    Jak dla mnie to zenady ciag dalszy... widac, ze ludziki miotaja sie jak lwy po
    klatce i nie maja _zadnej_ dlugoterminowej polityki. CO tydzien, dwa testowany
    jest nowy, bardziej chory pomysl. To odstrasza, IMHO, i tylko zawzieci zjadacze
    pizzy pozostana...

    Robcio

  • 7. Data: 2002-03-04 17:26:29
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <0...@n...onet.pl>,
    <r...@p...onet.pl> wrote:>>
> [...]
    > jest nowy, bardziej chory pomysl. To odstrasza, IMHO, i tylko zawzieci zjadacze

    Oj to wyglada jakby statek tonal, z zaloga rozpaczliwie szuka
    wszelkich spososobow aby jak najdluzej utrzymac go na powierzchni
    brrrrrr.... zimno ....

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-03-04 17:30:47
    Od: "minik" <m...@n...org>