    From: "Przem" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK Citi UWAGA
    Date: Fri, 23 Sep 2005 14:30:16 +0200

    Moze dla niektorych to normalne, mnie to jednak lekko zdziwilo.
    Chce napisac aby ludzie decydujacy sie na KK mieli wiecej informacji.

    Skorzystalem z promocji na KK w CitiBank-u poniewarz oferowali ja praktycznie "za
    darmo".
    Tzn. w promocji byla zwolniona z oplaty aktywacyjnej pod warunkiem dokonania
    tranzakcji w przeciagu 2mcy od aktywacji.

    Po pierwszym miesiacu dostalem saldo konta na ktorym sie pojawilo 30zl rzeczonej
    aktywacji.
    Zadzwonilem do nich i dowiedzialem sie ze kwota zostanie anulowana zgodnie z
    promocja.
    Nieprzejmowalem sie zamieszczona na wydruku "prosba" o dokonanie minimalnej wplaty.

    Jednak z powodu braku naglej potrzeby pierwsza tranzakcje dokonalem przed uplywem
    terminu z promocji.

    I wielce sie zdziwilem, gdyz w ostatnim saldzie zostalem obciazony kara za
    nieterminowe dokonaie wplaty.

    Szybki telefon i co sie okazuje:

    Faktycznie kwote oplaty aktywacyjnej mi cofnieto, ale kara zostala.
    Pytajac o powod dowiedzialem sie ze "prosba o dokonanie minimalnej wplaty" jest
    wymogiem,
    czyli nie wplacajac po otrzymaniu pierwszego salda nienaleznych bankowi 30zl (wg
    promocji) zostalem obarczony kara.

    Na moje glosno wyrazone zdziwienie konsultant "laskawie" i "ostatni raz" anulowal mi
    kare, i poprosil abym nastepnym razem spelnial "prosbe" o minimala wplate.

    To tyle moich zalow.
    Moze komus sie to przyda, i komentarze czy to normalne/powinno tak byc mile widziane

    Przem