    From: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi -> KK Multi lub KK Raiff<costam>
    Date: Fri, 26 Mar 2004 12:41:23 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@plus-96-197.polkomtel.com.pl

    > - Ewentualne inne (wlasne) spostrzezenia za lub przeciw przenosinom.

    W moim przypadku właśnie dojrzałem do przeniesienia MC Raffeisen do Citi :)
    (po miesiącu używania Raiffeisen).

    Proces załatwiania karty trwał 2 miesiące. Bank przysyłał coraz to nowe
    karty wraz z przeprosinami, ale ciągle coś nie grało (a to dane na karcie, a
    to wybrany przeze mnie wzór - ubiegałem się o MC National Geographic z
    misiem, a z uporem przysyłali mi zebry).

    Sama obsługa też mi się nie podoba. System telefoniczny podaje obciążenie
    karty sprzed kilku dni, tzn. np. mam dostępne środki 2000, płacę 100,
    dzwonię i dalej mam dostępne 2000 (w Citi 1900). W ten sposób najadłem się
    wstydu w sklepie, bo transakcja na niewielką kwotę (ca 20 zł) zostałą
    odrzucona z powodu braku środków, a sprawdzałem dzień wcześniej i miałem
    ponad 100 dostępne. Ponadto lista transakcji przez telefon podawana jest z
    datą księgowania a nie transakcji.

    System internetowy jest dla mnie mało intuicyjny.

    Żeby nie było, że tylko narzekam - wyciągi z R są o wiele czytelniejsze niż
    z Citi.
    Zawsze spłacam w terminie 100% zadłużenia, więc % mnie nie interesuje.
    Dodam, że w Citi korzystałem z planu Komfort i kupiłem w ten sposób sprzęt
    elektroniczny w USA na raty.

    Ja z KK Citi jestem zadowolony.

    MaciejK