  • 1. Data: 2005-03-10 21:56:26
    Temat: VW, ING i polecenie zaplaty
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Czy ktoś z powodzeniem stosuje duet VW Bank direct i ING Bank Śląski
    połączone poleceniem zapłaty (w sensie: upoważnienie VW do obciążania
    konta w ING w drodze polecenia zapłaty)?

    Bo tradycyjnie mam identyczny problem. :-)

    VW od grudnia ciągle czeka na potwierdzenie od ING, że polecenie zapłaty
    zostało zaakceptowane. ING z kolei jakoś nie kwapi się do wysłania
    potwierdzenia.

    Jako, że powyższe dotyczy rachunków mojej mamy, nie chcę jej fatygować
    za bardzo, aby wyjaśniała w ING czy na rachunku widać PZ, dlatego pytam:

    czy ktoś upoważniał VW do obciążania rachunku w ING Banku Śląskim? Jeśli
    tak - jaki był tego efekt?

  • 2. Data: 2005-03-10 22:03:49
    Temat: Re: VW, ING i polecenie zaplaty
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > czy ktoś upoważniał VW do obciążania rachunku w ING Banku Śląskim?
    > Jeśli tak - jaki był tego efekt?

    Nie wiem jak to jest z ING, ale możesz powtórzyć mój manewr z Inteligo. To
    była identyczna sytuacja (brak potwierdzenia ze strony Inteligo i klasyczny
    ping-pong między obydwoma bankami i ze mną w charakterze odbijanej
    piłeczki ). Procedura wygląda tak:

    1.Dzwonisz do ING, czy dotarło PZ z VW
    2.Dzwonisz do VW
    3. Wysłuchujesz standardowej gadki "nie mamy potwierdzenia"
    4. Stanowczo żądasz zrealizowania PZ bez względu na to, że nie ma
    potwierdzenia. Składasz zlecenie.
    5.PZ działa

    :-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-03-10 22:25:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > 1.Dzwonisz do ING, czy dotarło PZ z VW

    Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć, że ING poda takie informacje przez
    HaloŚląski?

  • 4. Data: 2005-03-10 22:28:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > ping-pong między obydwoma bankami i ze mną w charakterze odbijanej
    > piłeczki ). Procedura wygląda tak:

    Ja bym tam sobie dał radę (ostatnio też dałem:), ale średnio chcę w to
    mieszać moją mamę... stąd wskazane jest najprostsze załatwienie problemu
    i to w sposób nie powodujący utrudnień przy każdej realizacji PZ...

  • 5. Data: 2005-03-10 22:38:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > mieszać moją mamę...
    >stąd wskazane jest najprostsze załatwienie
    > problemu i to w sposób nie powodujący utrudnień przy każdej

    Rozumiem. Później już żadnych utrudnień nie ma-wszystko działa. Można
    spróbowac ominąc dzwonienie do ING - jak trochę czasu minęło od wysyłki PZ,
    to jest szansa, że dotarło. Najwyżej nie zostanie zrealizowane - wtedy można
    będzie uderzyć do ING - ale może pójdzie? Trzeba spróbować.

    przyszłość/ Woody Allen