    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KB obniża oprocentowanie lokat
    Date: 12 Apr 2003 17:44:55 +0200

    > Tensor - czy Ty nie możesz przyjąć do wiadomości, że ktoś może mieć nieco
    > inne zapatrywania na problem ustalania % w kredytach mieszkaniowych ??? I
    > naprawdę aktualizacja kalkulatora kredytowego w mb (która powinna być
    > zrobiona wraz ze zmianą %), czy też  "promocji" w BZWBK nie ma tu nic do
    > rzeczy. IMHO wyczerpujesz definicję nudziarza nie dlatego, że uważasz
    > kredyty oparte na WIBORZE za lepsze, ale dlatego że w prawie każdym swoim
    > poście umieszczasz pochwałę kredytu złotówkowego w KB oraz głosisz wyższość
> [...]
    Dla klienta ważne jest aby oprocentowanie kredytu w całym okresie spłat było
    jak najmniejsze. Historia, podane przykłady i wiele innych świadczą, iż ze
    znacznie wiekszym prawdopodobieństwem jest to zapewnione, jeżeli kredyt jest
    oparty o stawki rynku międzybankowego (w tym oczywiście WIBOR) a nie o decyzję
    Prezesa. Oczywiście jak raczyłaś stwierdzić "ktoś może mieć inny pogląd" i
    nawet tak ewidentne fakty jak np. "promocja" w BZWBK czy reklamowe (od kilku
    dni) praktyki mBanku nie zmienia jego poglądu.

    Mówisz, że chwalę KB. Tak to prawda, ale jeżeli okaże się, że kalkulator
    kredytowy mBanku dla typowych danych wskaże oprocentowanie poniżej 7% to
    zapomnę o KB i na pytanie gdzie brać kredyt mieszkaniowy w PLN będe twierdził,
    że w mBanku. Do tej pory ten ostatni nie daje jednak podstaw do takich
    stwierdzeń a wręcz odwrotnie. Czekam jednak jeszcze kilka dni aby potem
    niezaleznie od sytuacji zainicjować wątek chwalący mBank albo pokazujący ich
    niecne praktyki reklamowe. Niewątpliwe może dla Ciebie będzie to nudne. Z góry
    przepraszam. Zauważyłem jedank, że na tej liście Tematyka kredytów
    mieszkaniowych cieszy się dużym zainteresowaniem. Tensor1.