    From: janist <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jestem nierzetelny - dla banku
    Date: Thu, 18 Oct 2007 19:56:06 +0200

    MaxImuS pisze:

    > Juz raz zarzadałem - usuniecia bo moim zdaniem sa ku temu podstawy,
    > odpowiedzieli, ze przysluguje im prawo przetwarzania tej informacji do
    > 15.06.2008 - a reklamacje rozpatrza i poinformuja mnie o jej wyniku i od
    > 13.08.2007 cisza

    Jesli napisales REKLAMACJE to maja na jej rozpatrzenie okresliny
    czas(nie wiem dokladnie jaki ale na pewno nie wiecej jak miesiac). Brak
    informacji skutkuje tak jak pozytywne rozpatrzenie reklamacji. Nie
    domagaj sie wiec juz rozpatrywania Twojej sytuacji tylko wyegzekwowania
    tego czego domagales sie w reklamacji.

    pozdrawiam,
    janist