eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Jestem nierzetelny - dla banku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 21

  • 21. Data: 2007-11-23 11:31:24
    Temat: Re: Jestem nierzetelny - dla banku
    Od: s...@g...com

    On 23 Nov, 10:36, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > On 23 Lis, 09:41, s...@g...com wrote:
    >
    > > 3) Majac w reku odmowe w 2 ww. kwestiach ruszaj do sadu lub do arbitra
    > > bankowego.
    >
    > Z tego co czytam, banki czesto zlewaja podpadnietych klientow
    > walczacych o naprostowanie nieslusznych wpisow.
    >
    > Zeby miec w reku odmowe, trzeba ja otrzymac - ludzie pisza, ze
    > wielokrotnie powtarzaja pisma, na ktore nie otrzymuja odpowiedzi.
    > czesto tez sa sytuacje, ze bank odpowiada, ze "zrobi dobrze", po czym
    > okazuje sie, ze nie uczyniono nic. I od poczatku......
    >
    > BIK reaguje wylacznie na pisma od banku, ktory wprowadzil dane, tak
    > wiec do wiadomosci mozna im posylac co sie chce, lacznie z konstytucja
    > USA.
    >
    > Brak jest jakichkolwiek narzedzi nacisku i kar, bedacych
    > odpowiednikiem do mechanizmow, ktore mozna zastosowac przy
    > nieprawidlowych, opieszale korygowanych wpisach w BIG.

    Ale na ten brak narzedzi nacisku w formie aktow wykonawczych zwrocic
    mozna uwage sadowi i instytucjom zajmujacym sie ochrona klienta. Kazde
    prawo mozna wykorzystac dobrze i zle - musi wiec byc miejsce, gdzie
    spor zostanie rozstrzygniety.

    Poza tym przepisy przepisami, a udzial mediow tez robi swoje - patrz
    wczorajszy cyrk z danymi dluznikow w wykonaniu 2 bankow.

    Pzdr

    MS

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1