  • 11. Data: 2002-01-08 05:46:09
    Temat: Re: Jakie?nowo?ci w MultiBanku?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 07 Jan 2002 20:52:51 GMT, g...@i...com (Piotr Gralak) wrote:

    >ale ja sie nie czepiam.
    >tak mu tylko dogryzam, z sympatii :-)

    Szczesliwi pracownicy, ktorzy nie sa na pierwszej lini i moga sobie
    spokojnie pozostac w ukryciu :-). A zareczam, ze jest tu takich troche
    :-)))

    >szkoda, ze pracuje w pozaniu a nie w waffce

    Na szczescie.

    a na marginesie.
    <mode="serious">
    Mam nadzieje, ze uda mi sie polaczyc prace z uczestnictwem w pbb ale
    jesli tak sie nie da (jesli kazdy post dotyczacy mojego pracodawcy
    bedzie odnoszony do mnie) to przestane tu pisywac i tyle.
    Pamietajcie, ze ja tu jestem prywatnie a centrala z pewnoscia grupe
    obserwuje.
    </mode>

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-01-08 08:46:04
    Temat: Re: Jakieś nowości w MultiBanku?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "alexy" <a...@w...pl> wrote in message news:02010721092827@polnews.pl...
    > Czy ktoś wie może, czy Multi szykuje jakieś nowe karty, najlepiej systemu
    > EC/MC? Bo te dwie VISY to chyba trochę mało... A może jakaś oferta,
    nazwijmy
    > ją VIP-owska? Coś kiedyś przebąkiwali, że ma być takie konto...

    Oferta VIPowowska na pewno będzie wkrótce. I będą nowe oddziały :-)))

    K. Kowalski

  • 13. Data: 2002-01-10 20:03:01
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

> [...]
    > bedzie odnoszony do mnie) to przestane tu pisywac i tyle.
    > Pamietajcie, ze ja tu jestem prywatnie a centrala z pewnoscia grupe

    Taaaak... pozgadujmy kto gdzie pracuje i zaraz sie co ciakawsze i
    aktywniejsze
    osoby wykrusza... utworza kolejna grupe (tym razem: pl.pracownicy.banki.pl
    ;-)))
    dostepna dla osób mogacych wylegitymowac sie umowa o prace w jakis banku
    a w >pbb< zostanie nam odpowiadac na pytania typu "co mozecie powiedziec
    i Inteligo"... jakby nie mozna bylo poczytac archiwum grupy ;-D

    Pzdr
    marcin