    From: Miernik <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakie są możliwości przlewu kasy z zagranicy.....
    Date: Sun, 16 Feb 2003 18:24:10 +0100

    In article <b2ndi4$flr$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:
    > news:slrnb4ph3d.1oq.miernik@tarnica.miernik.lo, Miernik

    > Co to znaczy kosmiczne, bo mnie bardzo zaniepokoiles? Wlasnie oczekuje
    > przelewow w GBP na konto GBP w BZWBK. Czy moze chodzi Ci o ROR zlotowkowy?

    1. Polecenia wyplaty otrzymywane procent MIN MAX
    1) na rachunek w BZ WBK SA
    a) wykonywane automatycznie 0,20 % 25,00 zl 150,00 zl

    b) wymagajce interwencji - dodatkowa oplata do pkt. 1a) 20,00 zl

    2) do innego banku 0,25 % 30,00 zl 250,00 zl

    3) dodatkowa oplata, gdy koszt BZ WBK SA 100,00 zl
    ponosi zleceniodawca

    Minimum 25 zl - a ja myslalem ze Inteligo jest drogie ze swoim 11 zl z
    hakiem. Zauwaz ze w Kredyt Banku jest to 0.15%, min 3.00 zl, max
    100.00 zl a w Multibanku bezplatne. A i kursy sa lepsze.

    A nie daj Boze bedzie "wymagalo interwencji". Na przyklad nie bedzie
    polskich liter, albo imie/nazwisko w odwrotnej kolejnosci niz powinno
    i biedna obsluga BZWBK bedzie musiala recznie klepnac za co skasuje
    dodatkowo 20 zl. A przy krajowych to moga bezplatnie klepnac.

    Ale to nie wszystko: jesli przewalutowywujesz przelew na konto
    osobiste, to placisz duzo gorszy kurs "pieniadze" a nie "dewizy". Kurs
    "dewizy" placisz tylko jak przyewalutowywujesz na konto firmowe.
    Nigdzie indziej nie widzialem takiego kuriozum.

    No jak przyjmujesz na konto w GPB to Cie ten kurs "pieniadze" ominie.
    Chyba ze bedziesz chcial wyjac zalotowki.

    --
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl