  • 1. Data: 2004-06-11 07:41:23
    Temat: Jakie konto ?
    Od: ":-\)" <[...]rulez@[...]klub.chip.pl>

    Witam.

    Mam 17 lat, uczę się. W sierpniu wyjeżdżam za granicę na cały rok Myślę, że
    konto bankowe z kartą byłoby najlepszym rozwiązaniem na dostarczanie mi
    pieniędzy z Polski.
    Mam pytanie jednak: w jakim banku i jakie kontop byłoby najkorzystniejsze
    dla ucznia ? Minimum powizji - tak aby bardziej się oszczędzało pieniądze
    niż oddwało je do banku. Wyciągi na całym świecie. Nie wiem jakie by to
    musiało być: dolary czy złotówki (i po średnim kursie jakośby tam zamieniało
    na USD).
    Widzałem ofertę PKO BP Graffiti ale można ją mieć tylko do 18 roku życia -
    tak się składa że 18-stkę kończę w marcu, a powrót mam ok. czerwca.

    Ktoś słyszał ? Ktoś wie ? Jakieś pomysły ? Pomoc ?

    --
    Mateusz S.