  • 1. Data: 2004-06-11 09:53:53
    Temat: [Nordea]
    Od: "PiotrO" <p...@p...onet.pl.NO.SPAM>

    No wk....lem sie na maxa!
    Dzis jest ostatni dzien dokonywania wplat do ZUSu dla osob prowadzacych
    dzialalnosc gospodarcza.
    Teoretycznie 2004-06-11 to dzien powszechnie pracujacy, ale Noredea jako
    bank wielce pracowity zrobil sobie wolne i wszystkie przelewy dzis zlecane
    wysle dopiero w poniedzialek, czyli juz po terminie!
    Tlumacza sie tym, ze zamiescili stosowna informacje na stronach i w
    oddzialach.

    A co mnie obchodzi to co maja na stronach i w oddzialach skoro korzystam
    jedynie z Solo, ktory wyposarzony jest w system przekazywania alertow i
    informacji, a w ktorym to systemie takiej informacji nie bylo.... Chyba ze
    postrzegaja system przekazywania wewnetrznych informacji jako medium
    reklamowe dla swoich niezwykle pociagajacych promocji (np. 5% lokat na 5cio
    lecie przedluzane ze wzgledu na "duze zainteresowanie")

    Nordea z banku w miare przyjaznego zmenia sie w tradycyjny marmurek, w
    ktorym klient traktowany jest rowniez tradycyjnie (czytaj: z buta).

    Jak do tej pory raczej chwalilem ten bank, od dzis bedzie juz inaczej.
    Pora sie z niego zbierac

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2004-06-11 10:13:47
    Temat: Re: [Nordea]
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

    > Teoretycznie 2004-06-11 to dzien powszechnie pracujacy, ale Noredea jako
    > bank wielce pracowity zrobil sobie wolne i wszystkie przelewy dzis zlecane
    > wysle dopiero w poniedzialek, czyli juz po terminie!

    Jezeli prowadzisz działalność osobiście, to:
    idz do jakiegos duzego marmurka i wpłać w kasie jako osoba fizyczna. Na
    formularzu wpłaty wpisz tylko imie i nazwisko, adres, a jako identyfikator
    NIP.
    Powinno być niedrogo.
    ZTCW w PEKAO SA za wpłatę na rachunki budżetu i jednostek budżetowych (a
    więc i ZUS) od osób fizycznych pobierają 0,5% min 3zł. Jakby co to powołaj
    się na tabelę opłat i prowizji. Nie wiem jak jest w innych bankach.

    pozdrawiam
    tom

  • 3. Data: 2004-06-11 10:16:35
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    PiotrO wrote:
> [...]
    > dzis zlecane wysle dopiero w poniedzialek, czyli juz po terminie!
    > Tlumacza sie tym, ze zamiescili stosowna informacje na stronach i w

    nic nie widać na www - cos zalewają. Jesli nieczynne to bez uprzedzenia!
    Ja rozne przelewy przypadajace na 11 wykonalem na wszelki wypadek 9
    *** blad ***
    PS - widać że nie tylko osobom fizycznym oplaca sie miec przynajmniej 2 rozne
    rachunki :-)

  • 4. Data: 2004-06-11 10:30:46
    Od: "PiotrO" <p...@p...onet.pl.NO.SPAM>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote in message
    > nic nie widać na www - cos zalewają. Jesli nieczynne to bez uprzedzenia!
    > Ja rozne przelewy przypadajace na 11 wykonalem na wszelki wypadek 9

    maja w komunikacie z 2004-05-13
    tylko od takich akcji maja aktualnosci w Solo!
    najgorsze jest to ze nie moge wycofac tych przelewow :((((

    pozdr
    Piotr

  • 5. Data: 2004-06-11 10:47:24
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "PiotrO" <p...@p...onet.pl.NO.SPAM> napisał w
    wiadomości news:cac1kn$ci8$1@news.onet.pl...
    > maja w komunikacie z 2004-05-13

    Znaczy inforowali miesiąc wcześniej?? ROTFL - kogoś powaliło.

    > najgorsze jest to ze nie moge wycofac tych przelewow :((((

    Infolinia też nie działa? To wyślij maila pocztą wewnętrzną - może
    poskutkuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-06-11 10:58:24
    Od: "PiotrO" <p...@p...onet.pl.NO.SPAM>

    "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> wrote in message
    > Infolinia też nie działa? To wyślij maila pocztą wewnętrzną - może
    > poskutkuje.

    dzwonilem :(
    nie mozna wycowac przelewu zaakceptowanego kodem z tokena
    co ciekawe, te przelewy wisza w jakims stanie posrednim - nie ma ich w
    przelewach, ale kasa z salda juz jest zdjeta

  • 7. Data: 2004-06-11 11:35:16
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    > dzwonilem :(
    > nie mozna wycowac przelewu zaakceptowanego kodem z tokena
    > co ciekawe, te przelewy wisza w jakims stanie posrednim - nie ma ich w
    > przelewach, ale kasa z salda juz jest zdjeta

    Pieniadze na rachunku sa blokowane w momencie zlecenia przelewu. Jest to
    uwidocznione poprzez odpisanie ich od stanu konta. W Inteligo sa 2 rubryki
    Środki dostępne, w ktorej podaja ile pieniedzy masz na koncie po odliczeniu
    blokad i Saldo rachunku, w ktorej podaja laczny stan konta z blokadami.

    Lech Dubrowski

  • 8. Data: 2004-06-11 11:45:22
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > odliczeniu
    > blokad i Saldo rachunku, w ktorej podaja laczny stan konta z blokadami.

    Tylko, że w Inteligo to uzytkownik decyduje czy chce blokować, czy nie. A
    nawet jak zablokuje, to może odblokować. A z tego co tu widać, nie da się
    odblokować. IMHO porażka. Mocno bym się wk... w tej sytuacji. Ani przelewu
    na czas, ani kasy żeby pójść do marmurka, bo przelew i tak pójdzie.
    Sugestia dla założyciela wątku - zmień bank.

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-06-11 11:52:28
    Od: "PiotrO" <p...@p...onet.pl.NO.SPAM>

    "SebCz" <a...@K...pl> wrote in message
    > Sugestia dla założyciela wątku - zmień bank.

    i na tym sie pewnie skonczy

    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2004-06-11 11:58:40
    Od: Marcin Jurczuk <s...@U...eu.org>

    PiotrO napisał(a):
    > "SebCz" <a...@K...pl> wrote in message

    > i na tym sie pewnie skonczy
    >
    > pozdrawiam
    > Piotr

    A i jesli przelew dojczie po 10 - pisz pisemko do ZUS'u bo inaczej
    możesz nie mieć świadczeń zdrowotnych ..

    --
    Spock .. Earth