  • 1. Data: 2004-06-10 23:10:43
    Temat: Czy można wykorzystać dane.....
    Od: "Krzysztof" <K...@B...pl>

    Witam!
    Tak się nieszczęśliwie dla mnie stało, iż dane które zawierają numery moich
    lokat terminowych wraz z ich wartościami oraz numery moich kont osobistych
    powędrowały na obcy dysk i niestety nie będe miał na nie wpływu. Moje imie i
    nazwisko też na nich są :( Czy informacje takie może ktoś wykorzystać w
    niecnych celach?
    Na szczęście wszelkie dane dostępowe jak np. PIN, nr identyfikacyjne, hasła
    są bezpieczne. Nie wiem czy na wszelki wypadek zlikwidować konta, lokaty i
    wypłacić pieniądze i pozakładać wszystko na nowo?
    Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.
    Pozdrawiam.
    Krzysztof

  • 2. Data: 2004-06-11 07:47:15
    Temat: Re: Czy mo??na wykorzysta?? dane.....
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Krzysztof <K...@b...pl> wrote:
    > Witam!
    > Tak si?? nieszcz????liwie dla mnie sta??o, i?? dane które zawieraj?? numery moich
    > lokat terminowych wraz z ich warto??ciami oraz numery moich kont osobistych
    > pow??drowa??y na obcy dysk i niestety nie b??de mia?? na nie wp??ywu. Moje imie i
    > nazwisko te?? na nich s?? :( Czy informacje takie mo??e kto?? wykorzysta?? w
    > niecnych celach?

    No gdybyś żył w USA, z tak bezsensownym systemem bankowo prawnym jak w
    USA mają, to już byś nie miał pieniędzy, a za to ogromne problemy,
    miesiące stracone na sądy itp.

    W polsce raczej nie masz się o co martwić. Numery kont wiele osób ma
    na stronach www, po wartości lokaty nic nikomu nie przyjdzie.
    Jeszcze zależy w jakim to banku, żeby nie w jakimś Citi (amerykański
    zresztą to widać) gdzie uważają pytanie o to czy masz lokaty czy
    kredydty za sposób autoryzacji. Ale i tak tam głównie chodzi o
    porówanie analizy Twojego głosu przez komputer z analizą glosu Twoich
    wcześniejszych rozmów, a nie o to co powiesz. Jeśli natomiast
    wcześniej nie byłeś nigdy autoryzowany telefnicznie w Citibanku, bo na
    przykład robiłeś wszystko przez Internet, to złodziej mógłby to
    wykorzystać - zablokowałbym dostęp telefoniczny (tyle że się chyba nie
    da).

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 3. Data: 2004-06-11 11:58:58
    Od: "Krzysztof" <K...@N...pl>

    Dzięki troche mnie to uspokoiło. Też mi się wydaje że nic komuś nie
    przyjdzie po numerach kont, lokat i ich wartościach. Przecież jak się
    reguluje płatności z kimś to też trzeba znać jego nr konta, imie i nazwisko.
    Ewntualnie ten kto zna moje lokaty i konta to chyba jedynie będzie mógł
    wpłacić na nie ;)
    Ale na wszelki wypadek wole dmuchać na zimne w takich sprawach.
    Jeszcze jakbyś mógł powiedzieć czy mBank w takich sytuacjach jest
    bezpieczny, bo właśnie m.in. dane z tego banku poszły w świat (na szczęście
    wszystkie dane dostępowe, hasła, itp. są bezpieczne). Co do lokat i kont w
    innym banku poprostu polikwiduje.
    Pozdrawiam.
    Krzysztof