  • 1. Data: 2016-11-17 02:20:07
    Temat: prezent pisowskiego rządu dla frankensteinów ;)
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    w przyszłym roku, PiS uczci święto niepodległości
    patriotycznym kursem franka na poziomie 11,11zł ;)

  • 2. Data: 2016-11-17 11:23:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 16 Nov 2016 17:20:07 -0800 (PST), n...@p...pl
    napisał(a):

    > w przyszłym roku, PiS uczci święto niepodległości
    > patriotycznym kursem franka na poziomie 11,11zł ;)

    Nawet nie żartuj w ten sposób, wszak Duma Żoliborza przyszła na świat
    18.06.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    https://get.google.com/albumarchive/1156220875144747
    57554

  • 3. Data: 2016-11-17 12:37:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-17 o 02:20, n...@p...pl pisze:
    > w przyszłym roku, PiS uczci święto niepodległości
    > patriotycznym kursem franka na poziomie 11,11zł ;)

    Ale w tvnach trąbią że to przez Trampa.
    To Kaczyński ma i tam swoje marionetki? :-)

  • 4. Data: 2016-11-17 13:02:39
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2016-11-17 o 12:37, z pisze:

    > Ale w tvnach trąbią że to przez Trampa.
    > To Kaczyński ma i tam swoje marionetki? :-)

    Tam straszyli Polską i Kaczyńskim więc jakieś zasługi w wyborze Trumpa
    chyba ma ;)

  • 5. Data: 2016-11-17 13:07:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-17 o 13:02, spider pisze:
    > Tam straszyli Polską i Kaczyńskim więc jakieś zasługi w wyborze Trumpa
    > chyba ma ;)

    Bo największa zasługa i siła Kaczyńskiego to to że można nim wygodnie
    straszyć co często odnosi przeciwny skutek :-)

  • 6. Data: 2016-11-17 13:23:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zmienił stryjek Donalda T. na Donalda T.: "Donalduniu, Donaldusiu"...

  • 7. Data: 2016-11-17 14:28:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 17 Nov 2016 13:07:58 +0100, z napisał(a):

    > Bo największa zasługa i siła Kaczyńskiego to to że można nim wygodnie
    > straszyć co często odnosi przeciwny skutek :-)

    Nie łam się; już nikt nie nabierze się na takie tanie sztuczki, albowiem,
    jak powiada sam Prezes Prezesów, za spowolnienie gospodarcze odpowiadają
    przedsiębiorcy związani z partiami opozycyjnymi, w co każdy rozumny
    człowiek wierzy bez zastrzeżeń.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 8. Data: 2016-11-17 15:01:53
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 17-11-2016 o 14:28, Olin pisze:

> [...]
    > jak powiada sam Prezes Prezesów, za spowolnienie gospodarcze odpowiadają
    > przedsiębiorcy związani z partiami opozycyjnymi, w co każdy rozumny

    Jak kiedyś hen, hen dawno usłyszałem, że robimy wszystko co się da, aby
    odblokować TK jakoś mi się to od razu skojarzyło z twierdzeniem: robimy
    wszystko co się da aby na Ukrainie zapanował pokój.
    Widać nie tylko mi się skojarzyło, bo potem słyszałem o oburzeniu PiS,
    że ich działania są porównywane z Rosją.

    Teraz mi się to od razu kojarzy, z twierdzeniem, że za problemy
    gospodarcze Rosji odpowiada zagranica. Jak jakiemuś dziennikarzowi też
    się tak skojarzy to znów będzie oburzenie.
    P.G.

  • 9. Data: 2016-11-17 22:17:34
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2016-11-17 o 12:37, z pisze:

    > Ale w tvnach trąbią że to przez Trampa.
    > To Kaczyński ma i tam swoje marionetki? :-)

    Wystarczy sobie spojrzec na wykres czeskiej korony do zlotowki:
    http://stooq.pl/q/?s=czkpln&c=1m&t=l&a=lg&b=1

    albo forinta wegierskiego:
    http://stooq.pl/q/?s=hufpln&c=1m&t=l&a=lg&b=1

    Czyli najbardziej podobne do nas kraje w UE (Slowacji nie licze bo maja
    juz euro i takich problemow brak)

    Od razu widac, ze to nasza lokalna zasluga. Albo nawet swiatowy spisek
    przeciw prezesowi.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2016-11-18 01:43:28
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 11/18/2016 06:17 AM, Marcin wrote:
> [...]
    > juz euro i takich problemow brak)
    >
    > Od razu widac, ze to nasza lokalna zasluga. Albo nawet swiatowy spisek

    No chyba. Podobnie jak przedsiębiorcy powiązani z opozycją nie chcą
    tworzyć wzrostu gospodarczego, tak i waluciarze wrzucają piasek w koła
    zębate dobrej zmiany...

    Oprocentowanie obligacji już ze 3,6%; rok temu było w okolicach 2%?

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com