  • 1. Data: 2002-02-22 07:11:35
    Temat: Przelewy przez bankomat
    Od: "Hiacynto" <j...@p...onet.pl>

    Pytanie za 100 punktów.
    Który bank (marmur) umożliwia dokonywanie przelewów na wczesniej okreslone
    konta
    poprzez bankomat przy uzyciu karty np.Visa ?

  • 2. Data: 2002-02-22 07:20:31
    Temat: Re: Przelewy przez bankomat
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Hiacynto" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie za 100 punktów.
    > Który bank (marmur) umożliwia dokonywanie przelewów na wczesniej okreslone
    > konta
    > poprzez bankomat przy uzyciu karty np.Visa ?

    Kredyt Bank

  • 3. Data: 2002-02-22 07:38:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    > Pytanie za 100 punktów.
    > Który bank (marmur) umożliwia dokonywanie przelewów na wczesniej okreslone
    > konta
    > poprzez bankomat przy uzyciu karty np.Visa ?

    Millennium - do 8 kont (tyle jest przyciskow wokol ekranu bankomatu...;-))
    Przelew jest wykonywany najpozniej nastepnego dnia. 5,00zl zdefiniowanie
    rachunku, 2,00zl wykonanie przelewu.
    PKO BP - nie potrzebujesz niczego definiowac, za to musisz wypelnic
    standardowy druczek i wrzucic go w kopercie depozytowej do bankomatu. Karta
    jest ci tylko potrzebna do otwarcia "paszczy" bankomatu. Tyle ze przelew w
    tym przypadku bedzie wykony gdy koperta fizycznie dotrez do oddzialu
    prowadzacego rachunek, na co bank rezerwuje sobie 4 (?) dni robocze. Moze
    byc krocej (i bywa - 1 dzien) ale nie musi.. 2,00zl za przelew do innych
    bankow, 0,00zl za przelew do PKO BP.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2002-02-22 08:08:23
    Od: "SAM" <s...@p...onet.pl>

    BiG Bank Gdański za 1 zł

  • 5. Data: 2002-02-22 08:33:01
    Od: "dawid" <m...@m...com.pl>

    przykro mi ale za 1 zyl to bylo rok temu teraz jest 2.... i dlatego juz tam
    nie robie przelewów
    dawid

  • 6. Data: 2002-02-22 14:21:36
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Hiacynto"
    > Pytanie za 100 punktów.
    > Który bank (marmur) umożliwia dokonywanie przelewów na wczesniej
    okreslone
    > konta
    > poprzez bankomat przy uzyciu karty np.Visa ?

    kiedys handlobank - nie wiem czy citi to nadal umozliwia
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-02-25 09:43:02
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    > byc krocej (i bywa - 1 dzien) ale nie musi.. 2,00zl za przelew do innych

    Heh, to w takiej kategorii miesci sie i Bank Pocztowy.
    Musisz wypelnic niestandardowy druczek wlozyc do niestandardowej koperty
    i wrzucic do standardowej skrzynki na listy. (Bez znaczka)
    Istnieje mozliwosc otworzenia "paszczy bankomatu" za pomoca karty...
    ;-)
    A przelew wykonaja taniej bo za darmo.
    :-)

    Michal.