  • 1. Data: 2004-11-21 20:23:26
    Temat: Jaki bank oferuje subkonta?
    Od: "radosc" <r...@g...com>

    Rozkręcam biznes online. Potrzebuje wygodnie księgować płatności. Czy są
    jakieś banki które mają jakąś ofertę dla małego biznesu zawierającą subkonta
    dla klientów.

    pozdrawiam
    radosc

  • 2. Data: 2004-11-21 20:27:19
    Temat: Re: Jaki bank oferuje subkonta?
    Od: "radosc" <r...@g...com>

    > Inteligo - niograniczona ilosc. Od razu, bezplatnie.
    > Pozniej to juz tylko wieksze banki.

    Wielkie dzięki!

    Pozdrawiam
    radosc

  • 3. Data: 2004-11-21 20:27:45
    Od: "Witold Tomaszewski" <d...@w...spam>

    W artykule: <news:cnqtn7$38b$1@inews.gazeta.pl>, niejaki(a): radosc z
    adresu <r...@g...com> napisał(a):

    > Rozkręcam biznes online. Potrzebuje wygodnie księgować płatności. Czy są
    > jakieś banki które mają jakąś ofertę dla małego biznesu zawierającą
    > subkonta dla klientów.

    Inteligo?

    --
    Witold Tomaszewski
    WWW.TELEPOLIS.PL >> telekomunikacja jak na dłoni

  • 4. Data: 2004-11-21 20:28:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    radosc <r...@g...com> wrote:
> [...]
    > zawierającą subkonta dla klientów.

    Inteligo - niograniczona ilosc. Od razu, bezplatnie.

    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!
    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2004-11-21 22:02:45
    Od: "dżej-dżej" <n...@n...spam.pl>

    "radosc" <r...@g...com> wrote in message
    > Rozkręcam biznes online. Potrzebuje wygodnie księgować płatności. Czy są
    > jakieś banki które mają jakąś ofertę dla małego biznesu zawierającą
    > subkonta
    > dla klientów.

    Chyba wszystkie, a napewno mBank (4 czy 5 max.) i Inteligo (bez ograniczeń)

  • 6. Data: 2004-11-22 06:43:59
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "dżej-dżej" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > "radosc" <r...@g...com> wrote in message
    > >

    > Chyba wszystkie, a napewno mBank (4 czy 5 max.)

    Ehemmm, czy to aby prawda?
    Mozna wiecej niz jeden mBiznes miec?

    > i Inteligo (bez ograniczeń)

    a to sie zgadza...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2004-11-22 11:13:05
    Od: d...@w...sobie.to

    In pl.biznes dżej-dżej <n...@n...spam.pl> wrote:

    > Chyba wszystkie, a napewno mBank (4 czy 5 max.) i Inteligo (bez ograniczeń)

    Chyba mu nie o to chodzilo, do tego sa "wirtualne rachunki".
    Dostajesz prefix (nr banku i np. 4 cyfry), a reszte (w tym wielomian
    kontrolny) sam nadajesz. Potem dostajesz paczke z tym, co sam nadales
    i automagicznie zasysasz.
    Wszelkie Cyfry+/komorki/kablowki tak robia, odkad wycofano sybir.

    Wielkosc firmy nie ma tu znaczenia, ale ilosc platnosci. Od kilku
    tysiecy miesiecznie jest o czym gadac. Trzeba tez zwykle dodatkowo
    placic (garsc groszy za kwit).

    D.

    ps. po szczegoly zapraszam na priva.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    37. Cover your bed with a tent. Live inside it for a week. If your

  • 8. Data: 2004-11-22 11:51:37
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <d...@w...sobie.to> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Wielkosc firmy nie ma tu znaczenia, ale ilosc platnosci. Od kilku
    > tysiecy miesiecznie jest o czym gadac. Trzeba tez zwykle dodatkowo

    Czy o to chodzilo, to oceni pytajacy...
    Ja oceniam, ze jesli ktos potrzebuje "ofertę dla małego biznesu zawierającą
    subkonta" to moglo jednak chodzic o cos innego niz ty proponujesz...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2004-11-23 19:35:57
    Od: SID <s...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Inteligo - niograniczona ilosc. Od razu, bezplatnie.
    > Pozniej to juz tylko wieksze banki.

    Polecam wątek z dzisiaj 23.11.2004:
    "Moja firma założyła sobie pętlę na szyję zakładając konto firmowe w
    INTELIGO"

    SID

  • 10. Data: 2004-11-23 20:33:52
    Od: d...@w...sobie.to

    In pl.biznes Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Czy o to chodzilo, to oceni pytajacy...
    > Ja oceniam, ze jesli ktos potrzebuje "ofertę dla małego biznesu zawierającą
    > subkonta" to moglo jednak chodzic o cos innego niz ty proponujesz...;-)

    Pisal o "interesie online z latwym ksiegowaniem platnosci", czyli IMHO
    jeden klient - jeden rachunek, albo wrecz jeden rachunek - jedna faktura.

    Tak sie domyslam

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    47. Every time your roommate comes in, immediately turn off the lights