  • 1. Data: 2004-11-21 15:23:44
    Temat: w jakim banku najczesciej - kredyt
    Od: "edward u" <e...@w...pl>

    w jakim banku zaciągacie kredyty na mieszkanie robię ranking Prosze o
    krótkie uzasadnienia

    edward u

  • 2. Data: 2004-11-21 15:26:20
    Temat: Re: w jakim banku najczesciej - kredyt
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    edward u <e...@w...pl> wrote:
    > w jakim banku zaciągacie kredyty na mieszkanie robię ranking Prosze o
    > krótkie uzasadnienia

    PKO BP
    Bank BPH
    Dwaj najwieksi gracze - reszty nie pamietam - rzebaby spojrzec do opracowan

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 3. Data: 2004-11-21 15:37:30
    Od: "edward u" <e...@w...pl>

    a dlaczego przodują

    edward u

  • 4. Data: 2004-11-21 15:59:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    edward u <e...@w...pl> wrote:
    > a dlaczego przodują

    Bo ludzie tam biora kredyty. A dlaczego tam - a co ja ci bede ranging
    pisal? :D

  • 5. Data: 2004-11-22 13:43:45
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "edward u" <e...@w...pl> wrote in message
    >a dlaczego przodują
    Przodują pod względem ilości kredytów, bo to duże banki, mają wiele
    oddziałów, więc jak ktoś nie wie gdzie iść i idzie do pierwszego lepszego
    najbliższego oddziału to właśnie tam trafia. PKO BP jest największy, a BPH
    jest 3 pod względem wielkości i specjalizuje się w kredytach hipotecznych -
    czyli kładzie na nie nacisk, więc zajmują się nimi doradcy z dobrą gadanką
    (którzy wytłumaczą, że w innym banku straszny prezes podwyższy %),
    intensywnie się reklamują i.t.d. Stąd pewnie przewaga nad Pekao S.A.

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec