  • 1. Data: 2004-11-21 11:18:59
    Temat: Podwyżka cen za konta walutowe w Pekao SA
    Od: "Marek" <l...@o...pl>

    Dzień dobry

    W związku z wprowadzeniem przez Pekao SA opłaty za prowadzenie rachunku
    walutowego avista byłem zmuszony do zerwania prowadzonej tam lokaty dolarowej.
    Czy istnieje jakiś bank, w którym mógłbym spokojnie trzymać kilkaset dolarów i
    nie musiałbym płacić za tę usługę comiesięcznego haraczu? Może być konto avista
    lub jakaś lokata...

    Swoją drogą co to się porobiło - trzymałem w tym banku walutę od ponad roku,
    nic na koncie nie robiłem, na żadne koszty banku nie narażałem, i za to miałbym
    płacić bankowi prawie dolara miesięcznie???

    Z góry dziękuję za jakieś sugestie!

  • 2. Data: 2004-11-21 11:27:10
    Temat: Re: Podwyżka cen za konta walutowe w Pekao SA
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marek <l...@o...pl> wrote:
> [...]
    > trzymać kilkaset dolarów i nie musiałbym płacić za tę usługę
    > comiesięcznego haraczu? Może być konto avista lub jakaś lokata...

    MultiBank, Nordea, chyba BZ WBK

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 3. Data: 2004-11-21 12:38:33
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Swoją drogą co to się porobiło - trzymałem w tym banku walutę od ponad roku,
    > nic na koncie nie robiłem, na żadne koszty banku nie narażałem, i za to miałbym
    > płacić bankowi prawie dolara miesięcznie???

    No jak, a prowadzi sie mslisz rachunek sam z siebie i bez kosztów? Po co im klient -
    ktory wlozyl pare setek i nic nie daje zarobic... :)
    Pochwale sie, ze w sobote odstalem godzine, zanim mi sie udalo konto zamknac i wyjac
    resztke dolarow, i mam komfort, ze prawie nic* w tym banku juz nie mam :)

    Wydaje mi sie, ze najrozsadniejszy bedzie multibank, o ile masz lacowke gdzies
    niedaleko.

    Wojtek
    * jeszcze mi VC dolarowa zostala, ale za nia zaplacilem za caly rok, wiec jeszcze
    poczekam:)

  • 4. Data: 2004-11-21 15:56:10
    Od: "alexander" <SPAM@OFF>

    ING/BSk i jeszcze bedzies zmial oprocentowane.

  • 5. Data: 2004-11-21 16:18:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miałbym
    > płacić bankowi prawie dolara miesięcznie???

    polecam Multibank. mozliwosc zakladania lokat walutowych przez internet z
    konta walutowego. Sam rach. prowadzony za darmo( przynajmnie na chwile
    obecna), kiedys bylo 1zl/mies. ale sie z tego wycofali.

  • 6. Data: 2004-11-21 20:19:53
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Fotech napisał(a):

    > * jeszcze mi VC dolarowa zostala, ale za nia zaplacilem za caly rok, wiec jeszcze
    poczekam:)

    Akurat Pekao postępuje wyjątkowo uczciwie przy rezygnacji z kart:
    zwracają kwotę za niewykorzystane miesiące ważności karty (n/12 opłaty
    rocznej). Upewnij się tylko, czy tak jest również z VC dolarową: na
    pewno działa to w przypadku Eurokarty MasterCard (obciążeniowej).

    --
    Marek

  • 7. Data: 2004-11-21 21:06:21
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    > ING/BSk i jeszcze bedzies zmial oprocentowane.

    Na początku 2002 AFAIR ni z gruchy ni z pietruchy wprowadzili w ING 5
    PLN/mies za walutowe o czym dowiedziałem się z pbb (w TOiP w chwili gdy
    zakładałem konto nic nie było na ten temat, nie dostałem też żadnego
    zawiadomienia). Wq..łem się straszliwie, wysmażyłem reklamację no i
    zwrócili mi tę dychę (bo opłatę zassali jeszcze za kolejny miesiąc). Co
    prawda potem opłaty za walutowe znieśli ale na IMG to ja bym uważał....

    Przemek

  • 8. Data: 2004-11-21 23:59:19
    Od: "alexander" <SPAM@OFF>

    > prawda potem opłaty za walutowe znieśli ale na IMG to ja bym uważał....

    Trzeba "uwazac" tak samo jak na kazdy inny bank.
    Po prostu.

  • 9. Data: 2004-11-22 07:45:50
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Upewnij się tylko, czy tak jest również z VC dolarową: na pewno działa to
    > w przypadku Eurokarty MasterCard (obciążeniowej).

    chyba od niedawna tak jest

    gdy rezygnowalem z ich eurokonta co mialo miejsce w podobnym czasie co
    wymiana karty visa classic to choc w ogole do raczki nie dostalem
    karty to zostala ode mnie pobrana caloroczna oplata za korzystanie z tej
    karty
    bo podobno "karta zostala juz wydrukowana"
    tego typu praktyka wyleczyla mnie na cale zycie z korzystania uslug
    oferowanych przez ten bank

    PiotR

  • 10. Data: 2004-11-22 12:47:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Nov 2004 13:38:33 +0100, Fotech wrote:

    >No jak, a prowadzi sie mslisz rachunek sam z siebie i bez kosztów?

    Jeden list rocznie, no i obsluga biezaca serwera - az 10$ rocnie ?

    >Po co im klient - ktory wlozyl pare setek i nic nie daje zarobic... :)

    A po co im kredytobiorcy :-)

    J.