  • 1. Data: 2004-01-26 20:49:16
    Temat: Jaki bank marmurkowy mozecie mi polecic?
    Od: "Zenon Brodooki" <z...@b...pl>

    Rezygnuje z uslug mBanku - wykonuje zbyt wiele przelewow zeby oplacalo mi
    sie placic za nie 50 gr...

    Mam do Was pytanie jaki bank najlepiej wybrac - chodzi mi o umiarkowane
    oplaty za prowadzenie rachunku i karte... oraz w miare dostepne bankomaty...
    dodatkowym atutem moze byc np VE z mozliwoscia placenia przez internet (ale
    to nie wymagane)

    Podzielcie sie swoim doswiadczeniem :)

    Pozdrawiam
    Zenon Broodoki

  • 2. Data: 2004-01-26 21:02:25
    Temat: Re: Jaki bank marmurkowy mozecie mi polecic?
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Zenon Brodooki" <z...@b...pl> wrote in message
> [...]
    bankomaty...
    > dodatkowym atutem moze byc np VE z mozliwoscia placenia przez internet

    Ja proponuje Multibank. Przelewy za darmo, prowadzenie 3 zl (konto
    studenckie 1zl) i mozliwosc otrzymania debetowej VC. U mnie sie sprawdza.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2004-01-27 05:38:07
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    bankomaty...
    > dodatkowym atutem moze byc np VE z mozliwoscia placenia przez internet

    Pekao S.A. Co prawda obsługa do ..py, ale:
    1. duża sieć bankomatów (własne+euronet)
    2. przelewy przez internet i telefon za darmo (tylko oddziały pracujące w
    systemie Rocket)
    3. Opłata miesięczna 8.50 PLN lub 11.50 (wariant Plus z bezpłatnymi
    zleceniami stałymi), w opłatę wliczona cena karty Maestro.

    Oprocentowanie zabójczo niskie (0,1% rocznie), ale jeśli wykonujesz dużo
    przelewów i pieniądze płyną przez rachunek, może się opłacać. Ja od czasu
    wprowadzenia w moim oddziale systemu Rocket kontaktuję się z bankiem głównie
    przez internet.

    MaciejK

  • 4. Data: 2004-01-27 07:08:32
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał:
    > Pekao S.A. Co prawda obsługa do ..py, ale:
    (...)
    > 3. Opłata miesięczna 8.50 PLN lub 11.50 (wariant Plus z bezpłatnymi
    > zleceniami stałymi), w opłatę wliczona cena karty Maestro.

    Normalnie okazja - tylko brać ;) Czy Ty się dobrze czujesz ? ;-)) Chodziło o
    bank z __umiarkowanymi__ opłatami ;P

    --
    W.

  • 5. Data: 2004-01-27 08:09:06
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Normalnie okazja - tylko brać ;) Czy Ty się dobrze czujesz ? ;-)) Chodziło
    > bank z __umiarkowanymi__ opłatami ;P

    Dziękuję, nic mi nie dolega.
    Jeśli przyjmiemy, że ktoś wykonuje naprawdę __dużo__ przelewów to dla niego
    atrakcyjne będzie nawet Citi z 25 PLN miesięcznie. Kwestia kalkulacji. 20
    przelewów zewnętrznych po mBankowe 0,50 to już 10 zł. A zatem drożej niż
    Pekaes w wersji podstawowej. Do tego bankomaty, które jak czytam wcale
    równomiernie po kraju rozsiane nie są. Nikogo do Pekaesu na siłę nie chce
    nawrócić jak również nikt nie zmusi mnie do tego, żebym lubiał i szanował
    mBank. Zbyt mi się narazili.

    MaciejK

  • 6. Data: 2004-01-27 08:58:17
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    niego
    > atrakcyjne będzie nawet Citi z 25 PLN miesięcznie.

    Jak ktoś wykonuje dużo przelewów, to wybierze bank z przelewami darmowymi.
    Choćby Multi za 5 zł (3 prowadzenie + 2 karta) za miesiąc. A jak mu będzie
    potrzebna sieć bankomatów, to wybierze Inteligo za złotówkę (karta) i będzie
    miał sieć PKOBP + Euronet. I to wszystko za 6 zł/m-c. A jak mu jeszcze
    będzie mało bankomatów, to dołoży sobie mBank i Lukasa i dojdzie do tego
    BZWBK. I też za 6 zł/m-c.
    Podsumowując - pomysł z CITI czy PEKAO traktuję jako niedokładne rozpoznanie
    rynku.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-01-27 09:08:54
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Zenon Brodooki" <z...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bankomaty...
    > dodatkowym atutem moze byc np VE z mozliwoscia placenia przez internet

    Przykładowo Kredyt Bank, prowadzenie rach. 6 PLN/mies, przelewy zewn. za
    darmo, karta debetowa 12 zł/rok. Hmm... ale Multi chyba taniej - już od 3
    PLN/mies i też bezpłatne przelewy - nie wiem tylko ile kosztuje karta.

  • 8. Data: 2004-01-27 10:06:49
    Od: "Ritter" <w...@h...pl>

> [...]

    > atrakcyjne będzie nawet Citi z 25 PLN miesięcznie. Kwestia kalkulacji. 20
    > przelewów zewnętrznych po mBankowe 0,50 to już 10 zł.

    Jeśli ktoś wykonuje tyle przelewów to polecam e-pakiet Fortisa. Za 8 PLN
    mamy darmowe przelewy, bezprowizyjną VE z ubezpieczeniem i możliwością
    płacenia w internecie. Minusem jest mała liczba placówek, jednak jeśli ktoś
    posiada przyzwoity dostęp do netu to IMO nie jest to przeszkoda (mieszkam
    ~40km od najbliższego oddziału i nie przeszkadza mi to specjalnie).

    --
    Ritter

  • 9. Data: 2004-01-27 13:53:46
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Tomasz Waszczynski napisał:

    > potrzebna sieć bankomatów, to wybierze Inteligo za złotówkę (karta) i będzie
    > miał sieć PKOBP + Euronet. I to wszystko za 6 zł/m-c. A jak mu jeszcze
    ^^^^^^^

> [...]
    > BZWBK. I też za 6 zł/m-c.
    > Podsumowując - pomysł z CITI czy PEKAO traktuję jako niedokładne rozpoznanie

    No wlasnie. Ile kosztuje wyplacanie kasy z Euronetow na karte
    Inteligowa? Proponuje _dokladniejsze_ rozpoznanie rynku. :-P

    Bartol

  • 10. Data: 2004-01-27 13:55:10
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał:
    > A jak mu jeszcze
    > będzie mało bankomatów, to dołoży sobie mBank i Lukasa i dojdzie do tego
    > BZWBK.

    Powiem nieśmiało ;), że w Multi tez będą bankomaty WBK ;->>