    From: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank marmurkowy mozecie mi polecic?
    Date: Tue, 27 Jan 2004 09:09:06 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@plus39.polkomtel.com.pl

    > Normalnie okazja - tylko brać ;) Czy Ty się dobrze czujesz ? ;-)) Chodziło
    > bank z __umiarkowanymi__ opłatami ;P

    Dziękuję, nic mi nie dolega.
    Jeśli przyjmiemy, że ktoś wykonuje naprawdę __dużo__ przelewów to dla niego
    atrakcyjne będzie nawet Citi z 25 PLN miesięcznie. Kwestia kalkulacji. 20
    przelewów zewnętrznych po mBankowe 0,50 to już 10 zł. A zatem drożej niż
    Pekaes w wersji podstawowej. Do tego bankomaty, które jak czytam wcale
    równomiernie po kraju rozsiane nie są. Nikogo do Pekaesu na siłę nie chce
    nawrócić jak również nikt nie zmusi mnie do tego, żebym lubiał i szanował
    mBank. Zbyt mi się narazili.

    MaciejK