  • 21. Data: 2004-07-14 11:08:00
    Temat: Re: Jaki bank ?
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 13 Jul 2004 15:36:11 +0000 (UTC), w
    <cd0vhb$ess$1@sunflower.man.poznan.pl>, Miernik <m...@c...pl> napisał(-a):

    > To dwa najgorsze banki online (jeśli w ogóle można je nazwać online a
    > nie na przykład offline) - w obu karty nie są podpięte online do
    > rachunku a saldo to se trzeba odświeżać - pewnie jakaś pani je
    > przepisuje z innego kompa i robi to tylko jak naciśnieś guzik.

    Saldo masz aktualizowane przy każdym logowaniu. No chyba że biegasz z komórką i
    akurat płacisz za coś i nie spamiętałeś tej transkacji, wtedy jest to
    przeszkoda :))

  • 22. Data: 2004-07-14 11:08:47
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 13 Jul 2004 18:36:43 +0200, w <cd1332$ajr$1@inews.gazeta.pl>, Bartol
    Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(-a):

    > Nie czepiaj sie, weglug mnie tez. ;-)))

    Raczej według niemal wszystkich (oczywiście wyłączając ostatnie pretorianki i
    ostatnich pretorianów) :)).

  • 23. Data: 2004-07-14 11:18:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Raczej według niemal wszystkich (oczywiście wyłączając ostatnie pretorianki
    >ostatnich pretorianów) :)).

    Hę? Cosik Ci się nie pomyliło, czy też jesteś następnym osobnikiem z
    "kompleksem mbanku", który jak nie odniesie się do tego banku w dowolnym
    wątku, to jest chory ;-) ? Wydaje mi się, że post był o Inteligo,
    nieprawdaż? Poza tym bądź łaskaw i zdefiniuj pojęcia "wszyscy" oraz
    "najlepszy system bankowy" ;-)))) Oj jak ładnie marketing ludziom w
    główkach miesza ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 24. Data: 2004-07-14 11:39:23
    Od: Radoslaw Poplawski <r...@a...net.pl>

    Wed, 14 Jul 2004 13:18:00 +0200, w <cd34pc$hj2$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

> [...]
    > nieprawdaż? Poza tym bądź łaskaw i zdefiniuj pojęcia "wszyscy" oraz
    > "najlepszy system bankowy" ;-)))) Oj jak ładnie marketing ludziom w

    Nie marketing, lecz użytkowanie obu systemów. Co polecam wypróbować.

  • 25. Data: 2004-07-14 13:27:32
    Od: "marceli" <m...@g...pl>

    Mozesz poszukac tutaj http://www.bankier.pl/sp/moosw3/