  • 1. Data: 2002-11-18 17:33:31
    Temat: Jaka fajna konferencja
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Cena tez :( Jakby ktos byl - to ja reflektuje na materialy :)

    Forum Bankowości Elektronicznej
    Rozwój usług, podstawowe wyzwania

    28 listopada, Centrum Finansowe Puławska
    ul. Puławska 15, I piętro, Warszawa

    Zaproszeni prelegenci reprezentują firmy:
    Citibank
    Inteligo
    BZWBK24
    mBank
    iMetria - Emerging Analysis
    Raiffeisen Bank Polska
    Volkswagen Bank direct
    Kluczowe zagadnienia:
    Korzyści dla banków - struktura kosztów w bankowości elektronicznej
    mBanking - mobilne usługi finansowe
    Obsługa klienta w działach bankowości elektronicznej
    eBanking na świecie - główne trendy
    eBanking w Polsce - trendy i strategie
    Ocena i analiza bankowości elektronicznej w Polsce - dyskusja panelowa

    Cena konferencji: 799 PLN plus VAT
    Cena konferencji obejmuje: obiad, napoje, oraz dokumentację

    Program Konferencji (wersja Word)
    Formularz Zgłoszeniowy (wersja Word)

    Dodatkowe informacje na temat programu konferencji, zniżek przy
    kilkuosobowej rejestracji otrzymają Państwo pod numerem
    telefonu: prefiks (22) 455 25 02 lub e-mail:
    k...@b...pl

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-18 18:53:00
    Temat: Re: Jaka fajna konferencja
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:arb8a5$9n5$1@news.onet.pl...
    > Cena tez :( Jakby ktos byl - to ja reflektuje na materialy :)

    Ja tez!

    --

    Kazimierz
    GG1213856