  • 1. Data: 2002-11-18 16:46:41
    Temat: Dziwne lokaty negocjowane w Lukasie ?
    Od: Łukasz Nowicki <l...@n...ds.pwr.wroc.pl>

    Witam
    wie ktoś może czemu lokaty negocjowane w lukasie są tak dziwnie
    oprocentowane ?

    Przykład:

    lokata terminowa 90 dni , oprocentowanie stałe , kwota ponad 10000zl - 6%
    lokata terminowa negocjowana 90 dni , oprocentowanie stałe , kwote
    wpisałem 50000 i mi po minucie wywalilo proponowane oprocentowanie - 5,75%

  • 2. Data: 2002-11-18 16:54:21
    Temat: Re: Dziwne lokaty negocjowane w Lukasie ?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arb5hh$rhl$1@panorama.wcss.wroc.pl, Łukasz Nowicki wrote:
> [...]
    > - 6% lokata terminowa negocjowana 90 dni , oprocentowanie stałe ,
    > kwote wpisałem 50000 i mi po minucie wywalilo proponowane

    Było już o tym kiedyś. Negocjowane stawki prawdopodobnie nie biorą pod uwagę
    podwyższonych %% w zw. z zakładaniem przez internet. Tyle samo
    wynegocjowałbyś w oddziale. Skoro zakładasz przez internet, lepiej
    skorzystać z nienegocjowanej + premia za założenie przez internet.

  • 3. Data: 2002-11-18 17:39:20
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Łukasz Nowicki" <l...@n...ds.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:arb5hh$rhl$1@panorama.wcss.wroc.pl...
> [...]
    > lokata terminowa negocjowana 90 dni , oprocentowanie stałe , kwote
    > wpisałem 50000 i mi po minucie wywalilo proponowane oprocentowanie -

    Nie tylko w Lukasie. Zdarzało się też tak w PBK i ING w czasie oczekiwania
    na cięcie stóp procentowych. Myślę że nie są w tej chwili zaimteresowani
    zbieraniem gotówki za którą musieliby drożej zapłacić.

    Bogdan

  • 4. Data: 2002-11-19 09:27:54
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > lokata terminowa negocjowana 90 dni , oprocentowanie stałe , kwote
    > wpisałem 50000 i mi po minucie wywalilo proponowane oprocentowanie -

    Do lokat negocjowanych jest brany aktualny wskaźnik WIBOR. A ten jak na
    razie jest zawsze niższy niż w dniu wprowadzenia tabel oprocentowania lokat
    terminowych. Stąd niższe oprocentowanie lokat negocjowanych.

    --
    kriskel

  • 5. Data: 2002-11-19 13:51:30
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arcsjc$s2g$1@news.onet.pl, kriskel wrote:

> [...]
    > na razie jest zawsze niższy niż w dniu wprowadzenia tabel
    > oprocentowania lokat terminowych. Stąd niższe oprocentowanie lokat

    A to ciekawe - warto wiedzieć, bo kiedyś zapewne przyjdzie czas, kiedy WIBOR
    będzie rósł.