  • 1. Data: 2002-11-18 17:43:57
    Temat: eKARTA mBanku + ebay.com
    Od: "PJ" <p...@w...de>

    Witam!
    Czy ma ktos z Was dowiadczenia z placeniem eKATRA w ebay.com?
    Niestety wbrew temu co jest napisane w "Delfinarium", ze eKARTA jest
    autoryzowana
    w ebay.com, mi sie to w zaden sposob nie udaje. Wpisuje nr karty na rozne
    sposoby, z myslnikami, bez, wszystkie cyfry bez spacji. Wszystkie te proby
    nie powiodly sie.
    Czy ma ktos pomysl co moze byc nie tak, czy ten wynalazek mBanku tak juz ma?

    hosi

  • 2. Data: 2002-11-18 17:51:25
    Temat: Re: eKARTA mBanku + ebay.com
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 18 Nov 2002 18:43:57 +0100, "PJ" <p...@w...de> wrote:

> [...]
    >nie powiodly sie.
    >Czy ma ktos pomysl co moze byc nie tak, czy ten wynalazek mBanku tak juz ma?
    U mnie dziala bez najmniejszego problemu. Nie wiem w czym problem,
    nawet adresu nie weryfikuja (no bo niby jak :)).
    Moze nie masz srodkow na karcie ? :))

    pzdr,
    Dentarg

    --