  • 1. Data: 2002-11-18 15:11:48
    Temat: du ju skik inglisz ?
    Od: "Konrad M." <dzesi@ANTYSPAMM_klub.chip.pl>

    Sobota 16.11.2002.Rotunda PKOBP Warszawa .Samo centrum stolicy europejskiej:
    Stoję w kolejce w pewnej sprawie.Podchodzi do mnie obcokrajowiec pyta po
    angielsku czy wypłaci tu pieniądze w obcej walucie kartą Visa.Ja mu mówię ze
    nie wiem ale tam jest informacja.Idzie do informacji.Zaczyna rozmowę z panią
    w informacji.Ale pani nie za bardzo może się z nim do gadać.Mija ok.10
    minut.Co z tamtym panem nie wiem ale przychodzi następny.Ten w ręku trzyma
    plik egzotycznych banknotów.Też chce zasięgnąć informacji ale znowu ta sama
    pani ma problemy.

    I TAK WCHODZIMY PIECHOTĄ DO UNI............................

  • 2. Data: 2002-11-18 15:29:12
    Temat: Re: du ju skik inglisz ?
    Od: "Grzegorz BRZESKI" <g...@w...ANTY-SPAM.pl>

    > I TAK WCHODZIMY PIECHOTĄ DO UNI............................

    1. Nie MY tylko Bank PKO BP,

    2. Nic to ma do UNI, poniewaz obcokrajowcy byli i beda bez wzgledu na Unie,

    3. Pokazuje to jedynie niski poziom Banku PKO BP do przystosowania sie do
    roznych sytuacji, oraz przeplywu informacji od pani w okienku do osob ktore
    podejmuja decyzje w zakresie obslugi klienta.

    Pozdrowienia,

    --
    Grzegorz BRZESKI

  • 3. Data: 2002-11-18 21:31:51
    Od: "KK" <k...@g...pl>

    "Grzegorz BRZESKI" <g...@w...ANTY-SPAM.pl> wrote in message

> [...]
    ktore
    > podejmuja decyzje w zakresie obslugi klienta.

    Dokladnie.
    Za te pieniadze, ktore placa tej Pani nie sa w stanie znalezc kogos z dobra
    znajomoscia dwoch jezykow obcych conajmniej.
    I z drugiej strony, gdyby ta Pani znala dobrze jezyk, na pewno nie bylaby w
    tym miejscu, gdzie jest obecnie.
    kk