  • 11. Data: 2008-04-25 13:05:18
    Temat: Re: Jak zaradzic lagom w Polbanku
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    tata, a Maverick <k...@g...pl> powiedzial/a:

    > Towarzyszka Zyciowa , czyli inaczej konkubina :D

    w zasadzie moglem napisac - co zgodne ze stanem faktycznym -
    "narzeczona", ale to za dlugo, i mi sie nie chcialo ;P

    --
    \\\\// _________________________________________.
    (~0-0~) /Caldrith! ~|~ 1045924 |

  • 12. Data: 2008-04-26 23:55:45
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    sprawa ma ciag dalszy...
    do kolegi odpisal Dyrektor Generalny... wypalil z grubej rury: "mam
    nadzieje, ze jest pan z siebie dumny"... dalej bylo jeszcze smieszniej:
    "jezeli nie pasowaly panu nasze uslugi, to po co pan w ogole do nas
    przychodzil?" i inne temu podobne przechamskie teksty...
    podpisal sie jak zul z bramy: per Kazik jakistam

    no, jezeli dyrgen ma takie podejscie do klienta, to nie nalezy sie
    dziwic pracy calego banku i stosunku do klientow wszystkich jego
    pracownikow...

    --
    \\\\// _________________________________________.

  • 13. Data: 2008-04-27 06:15:59
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 27-04-2008 o 01:55:45 Caldrith <k...@i...pEEl> napisał(a):

> [...]
    >
    > no, jezeli dyrgen ma takie podejscie do klienta, to nie nalezy sie
    > dziwic pracy calego banku i stosunku do klientow wszystkich jego

    Wow! Niech znajomi zrobią skan tego pisemka i wrzucą do netu + wyślą linki
    do kilku dzienników. Panu Kazikowi może mina zrzednąć.
    pwz

  • 14. Data: 2008-04-27 07:38:04
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-04-27 01:55, Caldrith stwierdził, że:
> [...]
    > przychodzil?" i inne temu podobne przechamskie teksty...
    > podpisal sie jak zul z bramy: per Kazik jakistam

    Ty widziałeś te pisma, czy tylko o nich słyszałeś?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 15. Data: 2008-04-27 10:08:40
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Uzytkownik "Caldrith" <k...@i...pEEl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > no, jezeli dyrgen ma takie podejscie do klienta, to nie nalezy sie
    > dziwic pracy calego banku i stosunku do klientow wszystkich jego

    Szczerze mówiac, to mysle, ze ktos Cie nabiera.

    Ale jezeli bylaby to prawda i to by poszlo do mediów, to ten dyrektor juz
    tam w praktyce nie pracuje. Nie przypuszczam aby byl tego nieswiadomy,
    dlatego tez cala ta sprawa wydaje mi sie byc wymyslona.

    marekz

  • 16. Data: 2008-04-28 13:00:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@m...localdomain

    > Nawet nie wiedzialem ze Internet Explorer istnieje podobnie dlugo.

    W W95 już był, a czy był wcześniej -- nie wiem.
    W1.1 mam -- mogę dać do obejrzenia. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 17. Data: 2008-04-28 16:55:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    writes:

    > W W95 już był, a czy był wcześniej -- nie wiem.

    W Windows 95 nie bylo Internet Explorera. Moze myslisz o OSR2
    (aczkolwiek nie wiem czy tam byl) albo moze o jakichs dodatkach do
    W95, w kazdym razie nie bylo go w oficjalnej, pierwszej wersji.

    Zreszta, w Windows 95 nie bylo w ogole zadnego dial-upowego polaczenia
    z Internetem ani chyba w ogole stosu TCP/IP. Userzy stosowali "trumpet
    winsock" i NN. To byla ta faza, w ktorej MS forsowal MSN czy co to tam
    bylo, i to mialo zastapic przeciez Internet.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 18. Data: 2008-04-28 20:10:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@m...localdomain

    > W Windows 95 nie bylo Internet Explorera. Moze myslisz o OSR2

    Może, choć mnie mówiono, że był.

    > (aczkolwiek nie wiem czy tam byl)

    OSR2 już używałem -- na pewno był.
    (ale mógł być dorzucany -- nie jako część
    integralna Wxx, jak miało to miejsce później)

    > albo moze o jakichs dodatkach do
    > W95, w kazdym razie nie bylo go w oficjalnej, pierwszej wersji.

    Może -- w tamtych latach (chyba W95 premirerował ;) w Polsce
    gdzieś około 1997 roku) powszechnego ineternetu jeszcze nie było.
    Triumfy święciła wyszukiwarka Yahoo i chyba przeglądarka Netscape.
    (chyba, choć może i tutaj pamięć mnie zawodzi)

    Pamiętam W3xxx łączące się z netem. Co tam chodziło wówczas -- nie
    pamiętam po tylu latach. Ja nie miałem u siebie dostępu, choć
    okablowanie (i nie tylko okablowanie) było. :) Wyśmiewałem się
    z budowniczych tej sieci -- wykorzystali mój pomysł z dwiema
    kartami w serwerze, ale mi za ów pomysł nie zapłacili!!!

    > Zreszta, w Windows 95 nie bylo w ogole zadnego dial-upowego polaczenia
    > z Internetem ani chyba w ogole stosu TCP/IP.
    > Userzy stosowali "trumpet winsock" i NN.

    Co to NN?

    > To byla ta faza, w ktorej MS forsowal MSN czy co to tam
    > bylo, i to mialo zastapic przeciez Internet.

    Może i tak.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 19. Data: 2008-04-28 23:04:38
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 28 kwiecień 2008 18:55
    (autor Krzysztof Halasa
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <m...@m...localdomain>):

    > Zreszta, w Windows 95 nie bylo w ogole zadnego dial-upowego polaczenia
    > z Internetem ani chyba w ogole stosu TCP/IP. Userzy stosowali "trumpet
    > winsock" i NN.

    Nie jest prawdą jakoby. Trumpet był przed 95. W 95 był normalnie dial-up,
    zaś w osr2 pojawił się IE3.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 20. Data: 2008-04-29 05:33:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Kwi, 01:04, Tristan <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    > wasz znak: <m...@m...localdomain>):

    > Nie jest prawdą jakoby. Trumpet był przed 95. W 95 był normalnie dial-up,

    moze ta tabelka cos pomoze?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Internet_Explorer