  • 31. Data: 2008-05-05 05:41:57
    Temat: Re: Jak zaradzic lagom w Polbanku
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-05-04 23:31, Eneuel Leszek Ciszewski stwierdził, że:

    > Chodzi Ci o to, czy jego narzeczona jest dziewicą?

    Chodziło mi o to, że w dobrej bajce musiał być smok ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 32. Data: 2008-05-05 06:37:40
    Od: Pete <n...@n...com>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Nie, pisze to, co pamietam z czasow, gdy m.in. konfigurowalem dostep
    > przez np. PPP dla userow Windows 95 (i innych). Nie wnikalem
    > specjalnie w to ich Windows, przyznaje, stad moge nie wiedziec
    > _dlaczego_ np. uzywali tego czy tamtego - ale wiem _czego_ uzywali.

    Może z przyzwyczjenia? z czasów 3.11 Internet = Trumpet (ze względu na
    brak TCP/IP w 3.11)

    > Skad wiesz o ktorej dokladnie wersji Windows traktuje ta strona?

    Cały czas mówimy o W95?

    > Przeciez tam wlasnie jest napisane ze IE nie bylo w Windows 95:
    > "Internet Explorer technology originally shipped as the Internet
    > Jumpstart Kit in Microsoft Plus! For Windows 95".
    >
    > Innymi slowy, mogles sobie dokupic IE, i tu akurat chyba maja racje,
    > w odroznieniu od np. stwierdzenia o "existing shareware browsers".
    >
    > Aczkolwiek podobno IE byl "juz" w OSR1.

    Zwróciłem jedynie uwagę na daty - wypuszczenie IE 1.0 w 95 roku. Ale
    fakt, z opisu wynika, że pierwsze W95 nie miały IE w instalacji.

    --
    Pete

  • 33. Data: 2008-05-05 12:06:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Pete <n...@n...com> writes:

    > Cały czas mówimy o W95?

    Ale o ktorym dokladnie? Bylo ich kilka.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 34. Data: 2008-05-05 12:49:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Nowakowski" fvm6nb$vbt$...@n...dialog.net.pl

    > Chodziło mi o to, że w dobrej bajce musiał być smok ;-)

    W bajce jak w bajce, ale w baśni... ;)
    I ten smok pożerał dziewice na śniadanie. :)
    W innych baśniach był wilk pożerający czerwone kapturki. :)
    (czyli panienki z miesiączką; dojrzałe do seksu)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 35. Data: 2008-05-05 18:21:09
    Od: Pete <n...@n...com>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Ale o ktorym dokladnie? Bylo ich kilka.

    Cyt:
    "Gdyby w Windows 95 byl normalny dial-up, to userzy by z niego
    korzystali, zamiast z Trumpeta. "

    W odpowiedzi na powyższe, wskazałem Ci stronę z opisem dialup-u W95.

    Natomiast tu:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Historia_systemów_Micro
    soft_Windows#Windows_95

    jest zgrubny opis, co zawierały kolejne wydania W95. Nie ma mowy o dial-up.

    --
    Pete

  • 36. Data: 2008-05-06 12:37:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Pete <n...@n...com> writes:

    > W odpowiedzi na powyższe, wskazałem Ci stronę z opisem dialup-u W95.

    Ale skad wiesz czy to byla oryginalna wersja, o ktorej pisalem, czy
    np. OSR2.

    To chyba proste pytanie?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 37. Data: 2008-05-06 19:05:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Ale skad wiesz czy to byla oryginalna wersja, o ktorej pisalem, czy
    > np. OSR2.
    >
    > To chyba proste pytanie?

    Sprytnie wyciąłeś cytat swojej wypowiedzi. Zatem, zacytujesz gdzie
    piszesz o dial-up w kontekście OSR2?

    --
    Pete

  • 38. Data: 2008-05-06 20:12:38
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Pete <n...@n...com> writes:

    > Sprytnie wyciąłeś cytat swojej wypowiedzi. Zatem, zacytujesz gdzie
    > piszesz o dial-up w kontekście OSR2?

    Wlasnie o to chodzi geniuszu ze nigdzie. Natomiast Ty nie wiesz o
    jakiej wersji pisze autor tamtej strony - byc moze wlasnie o OSR2,
    a byc moze o dowolnej innej. HTH & EOT.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 39. Data: 2008-05-07 06:41:49
    Od: Pete <n...@n...com>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Wlasnie o to chodzi geniuszu ze nigdzie. Natomiast Ty nie wiesz o
    > jakiej wersji pisze autor tamtej strony - byc moze wlasnie o OSR2,
    > a byc moze o dowolnej innej. HTH & EOT.

    Już i tak ręce mi opadły i nie mam ochoty dalej ciągnąć tego wątku.

    --
    Pete

  • 40. Data: 2008-05-07 18:35:15
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    tata, a Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> powiedzial/a:

    > Chodziło mi o to, że w dobrej bajce musiał być smok ;-)

    masz racje, polbank to dobry bank, wlasnie podniesli oprocentowanie kont

    a ja jestem wierutnym klamca ktory spedzil nad klawiatura dobre kilka
    minut prywatnego czasu by miast na blogu, uzewnetrzniac swe fantazje na
    grupie o bankach

    winszuje przenikliwosci, o Salomonie...

    --
    (~0-0~) /Caldrith! ~|~ 1045924 |