  • 11. Data: 2022-05-20 20:57:11
    Temat: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Hmm, zastanawiam się, jak to reklamować.
    > Może jednak Ty byś zareklamował?
    > Podałbyś mój kod rekomendacyjny i informację, że nie dostałem nagrody, choć kod
    podałeś i uważasz, że spełniłeś warunki.
    > Bo żebym ja mógł reklamować, to musiałbym mieć Twój PESEL albo chociaż CIF.
    > No i pewnie datę wymiany za te minimum 500zł (najlepiej w jednej transakcji, nie
    jestem pewien, czy się sumuje) oraz płatności kartą (bo chyba wymagali i tego i
    tego).

    Zadałem pytanie/reklamację w systemie. Zobaczymy co tam wymyślą.
    Przeczytałem też regulamin programu poleceń - sprzedałem na dzień dobry
    kilkaset euro, więc wymiana była. Nie widzę tam nic o płatnościach kartą
    ale i tak płaciłem ostatnio stale z przewalutowaniem.

  • 12. Data: 2022-05-23 20:46:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-05-20 o 20:57, cef pisze:

> [...]
    > kilkaset euro, więc wymiana była. Nie widzę tam nic o płatnościach kartą
    > ale i tak płaciłem ostatnio stale z przewalutowaniem.

    Taką odpowiedź dostałem:
    przesłałem Pana pytanie do jednostko, która administruje Kantorem
    Walutowym. Otrzymałem informację, że podczas rejestracji nie wprowadził
    Pan kodu polecającego. Z tego powodu nie możemy wypłacić nagrody.
    Jeśli ma Pan dodatkowe pytania - jesteśmy do dyspozycji.
    Z pozdrowieniami
    xxx yyy
    Zespół Alior Banku

    To teraz będę reklamował, że system mają do d... bo kod był
    na pewno wprowadzony. Pierwszy raz chyba korzystałem
    z programu poleceń i pamiętam dobrze co robiłem.
    Zobaczymy co dalej

  • 13. Data: 2022-06-02 20:39:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-05-23 o 20:46, cef pisze:

> [...]
    > na pewno wprowadzony. Pierwszy raz chyba korzystałem
    > z programu poleceń i pamiętam dobrze  co robiłem.

    Widzę Dawidzie, że zaglądasz na newsy, ale nie odbierasz poczty z tego
    adresu.
    Zajrzyj tam i daj mi znać co postanowiłeś,
    bo reklamacja się rozwija :-)
    A jak nie masz dostępu, to daj jakiś kontakt, żebym mógł
    podesłać tam to co Alior przysłał.

  • 14. Data: 2022-06-02 21:47:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 2 czerwca 2022 o 20:39:43 UTC+2 cef napisał(a):

> [...]
    > Zajrzyj tam i daj mi znać co postanowiłeś,
    > bo reklamacja się rozwija :-)
    > A jak nie masz dostępu, to daj jakiś kontakt, żebym mógł

    Spoko spoko, mail działa, ale dzisiaj było takie zawracanie bolącej głowy (dopiero
    teraz wziąłem ibuprom), że nie bylo jak odpisać.
    Oczywiście będę obserwował, co tam się w IKA dzieje,
    kasy trzymam tam równo więc wpływu 50zł nie przegapię.
    Zastanawiam się, czy pisać samemu reklamację, podpierając się tym, że Tobie
    wypłacili, choć nie powinni (mi raz żubr dał dwa razy po stówce, choć powinien raz,
    napisałem, że taka historia, a oni, że w porządku), ale musiałbym mieć choć Twój
    aliorowy CIF, żeby pokazać, o kogo chodzi.
    Aha, kod polecający nie wyexpirował, wciąż wyskakuje mi w ST ten sam.

  • 15. Data: 2022-06-02 22:28:47
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    aliorowy CIF, żeby pokazać, o kogo chodzi.
    > Aha, kod polecający nie wyexpirował, wciąż wyskakuje mi w ST ten sam.

    Masz numery reklamacji i moje imię i nazwisko w tym skanie i na te
    numery się powołaj.
    Oni tam już sobie odnajdą temat.
    Nie pisz reklamacji, tylko się zgłoś tak jak proszą w tym piśmie -
    napisz, że prosili o kontakt, to się zgłaszasz, bo nie dostałeś 50zł i
    tyle - zobaczysz co Ci odpiszą..

  • 16. Data: 2022-06-03 16:22:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 2 czerwca 2022 o 22:28:49 UTC+2 cef napisał(a):

> [...]
    > Nie pisz reklamacji, tylko się zgłoś tak jak proszą w tym piśmie -
    > napisz, że prosili o kontakt, to się zgłaszasz, bo nie dostałeś 50zł i

    OK, napisałem do aliora - a do Ciebie odpowiedź na priv.

  • 17. Data: 2022-06-03 19:49:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 3 czerwca 2022 o 16:22:57 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]
    aliorowy CIF, żeby pokazać, o kogo chodzi.
    > OK, napisałem do aliora - a do Ciebie odpowiedź na priv.

    Choć właściwie można było być mniej uprzejmym i napisać, by nie rżnęli głupa -
    przecież napisałeś im mój kod polecający.
    Ciekawe, nie mogą mnie po tym kodzie znaleźć? ;>
    Nic dziwnego, że nie wypłacili ;P

    Echh, te banki coraz bezczelniejsze.
    Santander zwany kupalem odpisał dzisiaj, że pokazywanie starych sald kont z innych
    banków jest dobre i nic nie mają zamiaru zmieniać.
    Trzeba znaleźć chwilę i napisać do Rzecznika Finansowego.
    "Chamstwu w życiu należy się przeciwstawiać siłom i godnościom osobistom!"

  • 18. Data: 2022-06-08 21:46:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

> [...]
    > Nie pisz reklamacji, tylko się zgłoś tak jak proszą w tym piśmie -
    > napisz, że prosili o kontakt, to się zgłaszasz, bo nie dostałeś 50zł i

    No i "ja wiedziałem że tak będzie" (Grzegorz Halama "Oklasky").

    Odpisali, że nagrody nie dadzą, bo nie, a jak sobie chcę, to mogę pisać reklamację,
    bo jak napisałem "normalnie", to nie mogą z tego zrobić reklamacji (a w innych
    bankach potrafili mi zrobić reklamację ze zwykłego pytania, w którym sam bym się
    reklamacji nie doszukał ;)

    Ja oczywiście napiszę.
    Ty też napisz, a przy tym dodaj o nie rżnięciu głupa, bo przecież podawałeś im mój
    kod polecający, więc niech czytają, co się do nich pisze, a nie agencję kelnerską nam
    tu będą robić ;>

  • 19. Data: 2022-06-08 23:06:58
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    kod polecający, więc niech czytają, co się do nich pisze, a nie agencję kelnerską nam

    OK, coś tam naskrobię - raczej pytanie jak wygląda sprawa wypłaty dla
    Ciebie.
    Technicznie sprawę utrudnia im fakt, że saldo złotówkowe mam teraz rzędu
    kilku złotych
    (ale dużo euro) i nie mogą ot tak zdjąć tych 50zł co przelali :-)
    Ale to jutro, bo dziś mało przytomny jestem

  • 20. Data: 2022-06-11 20:11:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-06-08 o 23:06, cef pisze:

> [...]
    > kilku złotych
    > (ale dużo euro) i nie mogą ot tak zdjąć tych 50zł co przelali :-)
    > Ale to jutro, bo dziś mało przytomny jestem

    Skoro w tym piśmie było, że żeby udzielić mnie merytorycznej
    odpowiedzi (o wypłacie dla osoby polecającej) proszą o zgłoszenie się
    osoby polecającej, to teraz poprosiłem o merytoryczną odpowiedź, bo
    wiem, że ta osoba się zgłosiła.
    Ciekawe co dalej :-)