  • 1. Data: 2022-04-25 19:46:30
    Temat: Nowa KK w żubrze - "z żubrem".
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Czyli jak zawartość cukru w cukrze ;>
    Warto wspomnieć, bo w "wariancie standard" jest to druga 100% darmowa KK na rynku,
    bez tych dziwactw z poprzednią tzw. "elastyczną".
    Do tego ubezpieczenie zakupów do 1k.

    Można też na okresy liczone w miesiącach zmieniać "warianty" - "złoty" darmowy przy
    2k obrotu/mc, "platynowy" 3k/mc.
    Dają dodatkowe ubezpieczenia.

    Tylko się nie nabierzcie na "saloniki" - to jest jedynie "flight delay pass", które
    ma choćby darmowa debetówka IKA.

  • 2. Data: 2022-04-25 19:51:17
    Temat: Re: Nowa KK w żubrze - "z żubrem".
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Aha, zapisałem się na stronie, bo chciałem zrobić testa, ale nie-obecny klient może
    tylko w oddziale, z zaświadczeniem o zarobkach (podobno ma styknąć wyciąg z konta).
    Nawet chcieli mnie umawiać, ale poprzednim razem umówiona pani siedziała w kasie.
    Bałem się ją stamtąd wyciągąć, bo klienci (do kasy) o 9:01 walili już piąchami we
    wrota marmura...

  • 3. Data: 2022-04-25 20:19:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-25-kwietnia-2022 o 19:46, Dawid Rutkowski pisze:
    > jest to druga 100% darmowa KK na rynku

    Mam nadzieję że nie wierzysz w to co napisałeś ;-)

  • 4. Data: 2022-04-25 21:07:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 25 kwietnia 2022 o 20:20:04 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Mam nadzieję że nie wierzysz w to co napisałeś ;-)

    Taka jest właśnie między nami różnica.
    Ty płacisz bankom za ich usługi - jesteś nędznikiem.
    Mi banki płacą za korzystanie z ich usług - jestem bogiem.
    Ale i tak nie jesteś tego w stanie zrozumieć, więc nawet nie załączam aluzji
    kulturowych, żeby tekst nie był za długi (a i tak TL;DR na 105% jest).