    Date: Thu, 2 Jun 2022 22:28:47 +0200
    Subject: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <629903eb$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    From: cef <c...@i...pl>

    > Spoko spoko, mail działa, ale dzisiaj było takie zawracanie bolącej głowy (dopiero
    teraz wziąłem ibuprom), że nie bylo jak odpisać.
    > Oczywiście będę obserwował, co tam się w IKA dzieje,
    > kasy trzymam tam równo więc wpływu 50zł nie przegapię.
    > Zastanawiam się, czy pisać samemu reklamację, podpierając się tym, że Tobie
    wypłacili, choć nie powinni (mi raz żubr dał dwa razy po stówce, choć powinien raz,
    napisałem, że taka historia, a oni, że w porządku), ale musiałbym mieć choć Twój
    aliorowy CIF, żeby pokazać, o kogo chodzi.
    > Aha, kod polecający nie wyexpirował, wciąż wyskakuje mi w ST ten sam.

    Masz numery reklamacji i moje imię i nazwisko w tym skanie i na te
    numery się powołaj.
    Oni tam już sobie odnajdą temat.
    Nie pisz reklamacji, tylko się zgłoś tak jak proszą w tym piśmie -
    napisz, że prosili o kontakt, to się zgłaszasz, bo nie dostałeś 50zł i
    tyle - zobaczysz co Ci odpiszą..