  • 1. Data: 2022-04-29 16:53:08
    Temat: Wcielenie do Revolut Bank
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    Cześć, już dość dawno temu zostałem użytkownikiem Revoluta, w momencie jak przenosił
    się do LT podjąłem decyzję, że nie chce przechodzić do ich banku. Otrzymałem maila,
    że od 1 lipca przenoszą mnie do Revolut Bank, jeśli tego nie akceptuję to muszę
    usunąć konto przed tą datą.
    Korzysta może ktoś z Was z tych usług bankowych? Chciałbym wiedzieć czy dzięki takiej
    migracji otrzymuje się większą funkcjonalność? Ciekaw jestem też jak wygląda proces
    zamknięcia takiego rachunku, obecnie jest to u mnie tylko kilka kliknięć w aplikacji.

    MK