  • 1. Data: 2002-03-14 09:02:16
    Temat: Jak zamykałem konto w MULIBANKU ?
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Jeszcze w trakcie pracy (tak, tak, byłem pracownikiem mBanku) był przykaz coby
    pracownicy otwierali sobie rachunki w Multibanku i zachęcali do tego znajomych.
    Potem, gdy bank ruszył i nie był atrakcyjny dla pracowników - w związku z czym
    zaczęli zamykać otwarte konta, na życzenie dyr. Wojciecha P. stworzone zostały
    listy pracowników którzy konta zamknęli (he, he, w tym i ja byłem). Po co mu
    były te listy? Pozostawiam wolny domysł. Ja miałem otwarty rachunek swój i
    żony. Swój zamknąłem, ale po nagonce żony rachunek został utrzymany. Pomijam
    fakt, że prowadzenie w fazie testów miało być darmwe, pomijam wydanie pieniędzy
    za karty classic i electron - tylko po to, żeby prezes był zadowolony z
    przyrostu operacji i liczby rachunków.
    Jednak pod koniec grudnia doszedłem do wniosku, że koniec, po cholerę mi konto
    żony i po cholerę mam za to płacić. Udaliśmy się więc do placówki aby je
    zamknąć. Żona wypełniła formularz, poinformowano nas, że powstanie debet w
    takiej wysokości, który uregulowałem. Na wniosku zostało zaznaczone, że odbiór
    nadpłaty odbędzie się w placówce. Po 25-26 dniach zadzwonił pracownik i
    powiedział, że nie może zamknąć, ponieważ umowa nie jest podpisana! A nie można
    było tego powiedzieć gdy byliśmy w placówce??? Pojechaliśmy i podpisaliśmy
    umowę, po czym gdy przyszło do dnia zamknięcia konta ponownie był na nim debet
    w wysokości 2 złote z groszami. Następnego dnia pojechałem więc i chciałem
    uregulować dług. NIESTETY, miałem całe 5 zł, a kasjerka w banku NIE MOŻE MI
    ROZMIENIĆ PIENIĘDZY!!! Nie może również zrobić wpłaty 2,68 i wydać mi reszty!!!
    PARANOJA. Nic to, mówię i wpłaciłem 5 złoty i powiedziałem, że kiedyś przyjadę
    z żoną i nadpłatę (2,32) odbierzemy. I tu feler, SYSTEM NIE POZWALA NA
    ZAMKNIĘCIE KONTA ZE STANEM NIEZEROWYM. OD 2 lat firma ACC nie potrafi opracować
    systemu nieoprocentowanych kont technicznych, na których przechowywane są
    środki powstałe po zamknięciu kont, do momentu ich wypłaty właścicielom lub
    spadkobiercom. Tak więc kiedy pojechaliśmy odebrać nasze 2,32, okazało się że
    system ponownie naliczył prowizję za prowadzenie rachunku i ponownie jest debet
    w wysokości 70 groszy. Tu się trochę zdenerwowałem i mówię, że nie zapłacę i
    niech bank się martwi jak to zrobić. Poczekamy aż naliczy się 200 na minus albo
    i więcej. Ale przedwczorwaj poszedłem do MULIBANKU i okazało się że konto jest
    zamknięte! Z saldem zerowym??? Co się okazało, no cóż tak jak to robiliśmy
    wcześniej w mBanku, pracownik wpłacił na konto żony z własnej kieszeni 70
    groszy, zrobiło się tym samym saldo zerowe i już mógł zamknąć konto. He, he, ja
    też tak kiedyś robiłem, jak klienci mieli debet 10-50 groszy. Po prostu telefon
    w takiej sprawie, o uregulowanie takich zaległości jest śmieszny. ALE KTO MI
    ODDA MOJE 2,32???
    Może Pan, ponie Wojciechu P. - dyrektorze projektu MultiBank z ramienia mBanku?
    A może jednak wpłynie pan na firmę ACC, coby zrobiła te konta techniczne i inne
    łaty wciąż utrudniające życie klientom.
    A może wywalić z roboty tę śmieszną firemkę ACC, która już namieszała na rynku
    w USA i miesza teraz u nas.
    W końcu w mBanku jest już powiedzenie - nie wiesz jak coś spieprzyć,
    zatrudnij "fachowców" z Accenture?
    Panie Wojciechu, to jak będzie - lepiej czy gorzej?

  • 2. Data: 2002-03-14 09:13:04
    Temat: Re: Jak zamykałem konto w MULIBANKU ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jeszcze w trakcie pracy (tak, tak, byłem pracownikiem mBanku) był przykaz
    coby
    > pracownicy otwierali sobie rachunki w Multibanku i zachęcali do tego
    znajomych.

    Ale juz nie jestes ? :)

  • 3. Data: 2002-03-14 09:18:09
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Ale juz nie jestes ? :)

    Nie jestem, bo w imię dobrych stosunków między prezesami, wyleciałem za
    publiczne krytykowanie badziewiarzy z ACC (polecam archiwum:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.banki&tid=3211804)

  • 4. Data: 2002-03-14 10:33:22
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    > Nie jestem, bo w imię dobrych stosunków między prezesami, wyleciałem za
    > publiczne krytykowanie badziewiarzy z ACC (polecam archiwum:

> [...]

    I mówisz że teraz zrobisz im z d... jesień średniowiecza i trochę
    negatywnej reklamy ;-)

    Kamil
    c...@h...pl

  • 5. Data: 2002-03-14 11:25:47
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > I mówisz że teraz zrobisz im z d... jesień średniowiecza i trochę
    > negatywnej reklamy ;-)

    Czasami warto poznać opinie ludzi z tej "innej" strony.
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-03-14 11:36:28
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    MI
    > ROZMIENIĆ PIENIĘDZY!!! Nie może również zrobić wpłaty 2,68 i wydać mi

    Gdybym sie znalazl w takiej sytuacji nie wiem czy mimowolnie moje dlonie nie
    zacisnely by sie na szyji osoby ktora by mi to powiedziala. Trzeba bylo
    jakos skombinowac 268 monet jednogroszowych i im wywalic na stol. Albo
    rzucic w twarz. Qrwa! Do czego to doszlo!!!

  • 7. Data: 2002-03-14 11:39:47
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czasami warto poznać opinie ludzi z tej "innej" strony.

    Nie no wcale w to nie watpię. Twierdzę nawet że teraz byłoby pociągnąć
    kolegę za język i dowiedzieć się innych pikantnych szczegółów :)

    Kamil
    c...@h...pl

  • 8. Data: 2002-03-14 11:52:50
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Trzeba bylo
    > jakos skombinowac 268 monet jednogroszowych i im wywalic na stol. Albo
    > rzucic w twarz. Qrwa! Do czego to doszlo!!!

    Da sie cos takiego zamowic w Pekao SA na przyklad.
    :-)
    Wywalic woreczek zawierajacy trzysta jednogroszowek i poprosic o wydanie
    reszty...
    ;-)

    Michal.

  • 9. Data: 2002-03-14 13:04:45
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Thu, 14 Mar 2002 12:25:47 +0100, w
    <a6q1dj$7pd$1@korweta.task.gda.pl>, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Czasami warto poznać opinie ludzi z tej "innej" strony.

    Pewnie chodzi o artykuł:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=12613943

    :)
    Ale żeby widzieć, że system mBanku jest cieniutki, to nie trzeba tam
    pracować.

  • 10. Data: 2002-03-14 17:40:12
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On 14 Mar 2002 10:18:09 +0100, <p...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie jestem, bo w imię dobrych stosunków między prezesami, wyleciałem za
    >publiczne krytykowanie badziewiarzy z ACC (polecam archiwum:
> [...]

    a skad wiedzieli ze parzak to ty???

    PGR