  • 11. Data: 2019-04-05 20:10:00
    Temat: Re: Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00
    Od: z <...@...pl>

    Zaraz...

    Mogę przelać na Revoulta. Da radę tyle wypłacić?

  • 12. Data: 2019-04-05 20:12:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 05 Apr 2019 19:59:36 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Nie wiem jak jest teraz w mille. Ale swego czasu wypłaciłem 15k z
    > mbanku. Wymagało to pewnych przygotowań (zmiany limitów), trzeba było
    > kilku wypłat (bo fizyczny limit jednej wypłaty to jakieś 3k), ale się
    > dało.

    To zależy od banku. W Raifim jest jakiś nieprzekraczalny limit (chyba 20k?)
    i jeśli chcesz więcej, to zostaje placówka albo kilka dni wycieczek z
    kartą. Podejrzewam, że praktycznie każdy bank ma ograniczenie w okolicach
    takiej kwoty, by zmniejszać ryzyko.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2019-04-05 20:22:05
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-05 o 19:49, z pisze:

    > Ale czy wypłaciłbym nią 20 tys.? Czyli wszystkie z konta? ;-)

    Nie. Maksymalny dzienny limit to 10.000 zł. Oczywiście mógłbyś pociągnąć
    jeszcze dziś i jutro. Ale jednego dnia nie wyciągniesz więcej niż 10.000
    z Millenium.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2019-04-05 20:41:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup

    >Nie. Maksymalny dzienny limit to 10.000 zł. Oczywiście mógłbyś
    >pociągnąć jeszcze dziś i jutro. Ale jednego dnia nie wyciągniesz
    >więcej niż 10.000 z Millenium.

    A jakby mial dwie karty ?

    No ale do polnocy jeszcze troche jest, to moglaby sie przydac :-)

    J.

  • 15. Data: 2019-04-05 20:48:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2019-04-05 o 19:45, J.F. pisze:

    >Specjaliści z Millenium zaproponowali limit dzienny 5000 zł. Nie
    >ufasz
    specjalistom? ;-)

    Moze i ufam, ale ja mam swoje potrzeby, i jesli trzeba 20k naraz, to
    nie trzeba ufac specjalistom :-)

    Tak nawiasem mowiac, dawno dawno temu, w PKO chyba jeszcze nie BP,
    pojawily sie bankomaty.
    Wiec wnioskuje o karte ... a pani zdziwiona - "zarabia pan 800 zl, a
    chce wyplacac 3000" ?
    Nie, to chyba jeszcze w milionach bylo.
    Odparlem "tak" i jakos problemow nie bylo - taki limit ustawili.

    Ale to pewnie oni nie ufali swoim bankomatom :-)
    A raczej pani nie ufala, bo centrala nie miala zastrzezen :-)

    J.

  • 16. Data: 2019-04-05 21:36:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2019 20:14:37 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

> [...]
    > i jeśli chcesz więcej, to zostaje placówka albo kilka dni wycieczek z
    > kartą. Podejrzewam, że praktycznie każdy bank ma ograniczenie w okolicach

    Mille rzeczywiście debetówką max. 10k dziennie.
    Kredytówką 7k.
    Głupio podpadają takimi pierdółkami, podobnie jak z tym durnym max. 50k dziennie
    zlecanych przelewów.

    mBąk tu przoduje, można sobie ustawić limit 999999 - zgadnijcie ile mam limitu (i ile
    na koncie ;)
    Inne nie pamiętam, muszę sprawdzić ca i pekao, bo te noszę.

    Ciekawe czy via curve dałoby się ten limit w mille ominąć - ale to chyba dawniej
    (bezgotówkowe można ustawić bez ograniczeń), teraz już nie pójdzie.

    Hmm, jest jeszcze blik - co prawda gotówkowe max. 5k dziennie, ale to może na
    użytkownika, a nie na konto?
    Apkę instaluje się i łączy z kontem w trymiga - logowanie takim samym loginem i
    hasłem co do ST, wpisanie kodu sms i ustawienie PINu - i można wypłacać.

    A karty jak widać OP jednak potrzebuje.
    Na revoluta z konta nie pójdzie od razu.
    A z karty by poszło - i to bezgotówkowo, więc bez limitu.
    O ile revolut nie ma jakichś limitów na bankomaty.

  • 17. Data: 2019-04-06 08:13:55
    Od: ń <k...@t...sie>

    No oczywiście że nie, przecież to wynika z tytułu Twojego wątku.

    -----

  • 18. Data: 2019-04-06 09:18:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-06 o 08:13, ń pisze:
    > No oczywiście że nie, przecież to wynika z tytułu Twojego wątku.

    Jeszcze miesiąc temu się dało. Więc nie jest to takie oczywiste :-)

  • 19. Data: 2019-04-06 14:25:33
    Od: ń <k...@t...sie>

    W ING dawało się wypłacić np. 45k, tyle że w kilku ATM-ach.

    -----

  • 20. Data: 2019-04-06 14:46:17

    Dla potomności ;-)

    W Millenium jest limit wypłat kartą 10 tys. dziennie.