  • 1. Data: 2019-04-02 16:10:04
    Temat: karta wielowalutowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Slysze reklame - nasza karta wielowalutowa ma nawet 26 walut.
    No powariowali.

    O co tu chodzi ... wziely by te banki i ograniczyly prowizje, to by mi
    sie nie chcialo kombinowac.
    A przeciez organizacja przelicza, to czemu jakas prowizje ?

    Organizacja wcale nie przelicza, i jeszcze prowizje od banku pobiera ?

    Marketing taki - madrzy niech kombinuja, reszta niech placi ?

    Policzyli sobie, ze nie mniej na tych kantorach i kontach zarobia, niz
    na prowizjach ?

    J.

  • 2. Data: 2019-04-02 22:07:35
    Temat: Re: karta wielowalutowa
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2019-04-02 o 16:10, J.F. pisze:

    > Marketing taki - madrzy niech kombinuja, reszta niech placi ?
    >
    > Policzyli sobie, ze nie mniej na tych kantorach i kontach zarobia, niz
    > na prowizjach ?

    Moja teoria jest inna. Raczej kantory, revoulty itp. powoduja, ze banki
    widza odplyw prowizji po stronie detalu wiec musza jakos przeciwdzialac.
    Z drugiej strony maja tez karty korporacyjne ktorych uzytkownicy sobie
    jakimis kantorami glowy nie beda zawracac. A nie mozna za bardzo zrobic
    by zwykly Kowalski placil mniej prowizji niz korporacja majaca
    pierdyliard kart dla pracownikow.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2019-04-02 22:37:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Apr 2019 22:07:35 +0200, Marcin napisał(a):

    > Moja teoria jest inna. Raczej kantory, revoulty itp. powoduja, ze banki
    > widza odplyw prowizji po stronie detalu wiec musza jakos przeciwdzialac.

    No tak, ale sami sobie winni, bo wprowadzili tak wysokie prowizje.

    A teraz z tych prowizji rezygnuja ... to czemu jakies multum walut,
    zamiast po prostu zrezygnowac z prowizji ?
    A raczej zmniejszyc, przy 1% pewnie nie chcialoby mi sie kombinowac,
    2% pewnie tez bym zniosl.

    Licza na oplaty stale ? Karta czeso bezplatna.
    Licza na gapiostwo i choc czesc wysokich prowizji ?

    Czy wiedza, ze spora czesc klientow sie nie zainteresuje i da sie
    strzyc ?

    Korporacje moga to inaczej rozwiazac.

    J.

  • 4. Data: 2019-04-03 10:45:43
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Który to ma aż 26 walut?
    Lepsi od IKA, ci mają tylko 23 (i to z PLN).
    Ciekawe, co jeszcze można zaoferować, IKA ma już takie ciekawostki jak baht, dolar
    hongkoński, peso czy rand...

  • 5. Data: 2019-04-03 22:10:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin <n...@n...com> writes:

    > A nie
    > mozna za bardzo zrobic by zwykly Kowalski placil mniej prowizji niz
    > korporacja majaca pierdyliard kart dla pracownikow.

    Jasne że można i jasne że banki to robią. Są gdzieś KK z 1% prowizji dla
    Kowalskiego? Bo dla korpo, to są.
    I tak, mam na myśli prowizję od krajowych transakcji bezgotówkowych.
    O walutach (bankomaty pominę) to lepiej nie pisać.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 6. Data: 2019-04-10 23:01:22
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2019-04-03 o 22:10, Krzysztof Halasa pisze:

    > Jasne że można i jasne że banki to robią. Są gdzieś KK z 1% prowizji dla
    > Kowalskiego? Bo dla korpo, to są.

    To znaczy, ze te korpo z ktorymi mialem do czynienia jeszcze nie takie
    zle bo sobie takich KK nie daly wcisnac.

    > I tak, mam na myśli prowizję od krajowych transakcji bezgotówkowych.
    > O walutach (bankomaty pominę) to lepiej nie pisać.

    Potwierdzam, prowizje korpo placa od takich transakcji dosc duze.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 7. Data: 2019-04-10 23:04:54
    Od: Marcin <n...@n...com>

    W dniu 2019-04-02 o 22:37, J.F. pisze:

    > Czy wiedza, ze spora czesc klientow sie nie zainteresuje i da sie
    > strzyc ?

    Byc moze tak. Podobno sa nawet tacy ktorzy placa za KK Citi (osobista).

    > Korporacje moga to inaczej rozwiazac.

    Jak sie widzi ile korpo placi za przerozne uslugi to mozna sie zdziwic.
    Niestety nie tak prosto zostac dostawca uslug dla korpo...

    Pozdrawiam,
    Marcin