  • 51. Data: 2019-04-09 10:45:57
    Temat: Re: Jak wypłacić 20 tys. z konta? Termin jutro 12.00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-04-06 o 22:16, J.F. pisze:

    > W tym roku karty kosztowaly mnie 3 zl, ale bede reklamowal :-)

    - No, długo jeszcze będziecie siedzieć?
    - 15 lat, ale będę apelował!

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2019-04-09 12:37:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2019 17:37:14 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > To w końcu nie wiem czy 20 tys. to duża suma czy mała.

    Na tyle duża, że wolałbym tyle z banku nie wypłacać, bo może zwrócić to niepotrzebnie
    czyjąś uwagę.
    Wolałbym odżałować 40zł na sorbnet.

    > Mnie nie przeraża i mojej postury nie przeraziła wymiana (posłańcem
    > byłem ;-) ) 200kPLN w kantorze. Taki czad.

    Obok mnie w aliorze koleś przyszedł z ulicy, też mojej postury, i wpłacał 80k euro.
    Otworzyli dla niego drugie stanowisko kasowe, bo był umówiony.

    > Znam takich co noszą smarfony po 3kPLN przy sobie ;-)

    Cóż, głupich nie sieją.

    > Nie lubię posiadać kont. lokat i kontaktować się ze złodziejami co na
    > każdym kroku próbują mnie oszukać. Takie doświadczenie życiowe
    > Taka minimalizacja kosztów i strat ;-)

    Jak również minimalizacja zysków.

    > Drobny druczek w umowie lokaty i w pizdu z całego oprocentowania. Szkoda
    > życia :-)

    To już nie te czasy, UOKiK zrobił z tym porządek.

    > Znajmy został analitykiem w banku. Niby wiedziałem to wszystko wcześniej
    > ale włos się jeży jak się posłucha co może zrobić bank ze swoim klientem
    > w majestacie prawa.

    Napisz coś więcej z tych mrożących krew w żyłach historii.
    Bo się okaże, że nawet drinka to nie zmrozi.

    > To jest znaczenie więcej niż dwa kliknięcia. Już samo przestudiowanie
    > umowy wycina większość zysku. :-)

    Jeśli jesteś przezorny, przeczytałeś już umowę rachunku (w tym regulamin) - a lokaty
    i konta oszczędnościowe opisane są w tym samym dokumencie.
    Jeśli nie czytałeś - argument też upada.
    Tak czy siak przegrywasz.

    > Dlatego mam jeden kredyt HIPOTECZNY i wszystkie inne oferty bankowców
    > mnie śmieszą.
    >
    > A za wmuszanie mi kredytu na karcie kredytowej wieszałbym za jaja ;-)

    Kredyt na KK to 0%.
    Co prawda nie na 30 lat, a na (średnio) 30 dni, ale jednak.
    I ta kasa leży sobie np. na KO 2,7%. Spłacasz z wypłaty. Bank płaci Ci za to, że
    korzystasz z jego pieniędzy. Mmmm, taki kredyt to nawet ja wezmę ;>

    To wszystko piszę w nadziei, że ktoś to przeczyta i skorzysta.
    Na nawrócenie Ciebie na myślenie nadziei już nie mam, zbyt twardy beton ;P

  • 53. Data: 2019-04-09 17:05:14
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    >
    > To wszystko piszę w nadziei, że ktoś to przeczyta i skorzysta.
    > Na nawrócenie Ciebie na myślenie nadziei już nie mam, zbyt twardy beton ;P

    To nie jest przypadek że tak skonstruowana jest karta kredytowa. Bank
    dobrze wie że narzuca klientowi ryzyko odsetek. To zostało bardzo
    dokładnie statystycznie obliczone. Nie ma nic za darmo.

    A skoro to nie jest przypadek to znaczy że bank mnie nie szanuje.

    To i ja nie szanuję takiego kontrahenta.

    Tak jestem beton. Nie zeszmacę się dla kilku ciurlików szmatławych ;-)

  • 54. Data: 2019-04-09 17:35:43
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 9 kwietnia 2019 17:05:17 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
    >
    > To i ja nie szanuję takiego kontrahenta.
    >
    > Tak jestem beton. Nie zeszmacę się dla kilku ciurlików szmatławych ;-)

    Analiza statystyczna ma to do siebie, że przyjmuje istnienie przypadków tzw.
    "innych". A już szczególnie ta oparta na krzywej gaussa - jedno odchylenie
    standardowe to 50% przypadków, dwa to 96%.
    A ja nieskromnie umieszczam się w tych 2% z prawej strony i śmieję się w nos tym
    wszystkim "obliczaczom".

    Co nie zmienia faktu, że jak najbardziej się zgodzę z przewidywaniem intencji banku.
    Pani z bgż mówiła, że jej znajomi (również pracownicy bgż) mają karty citka i bardzo
    im się podobają - nawet jeśli dostali limity po 10k, wszystko powydawali a teraz
    spłacają tylko spłatę minimalną.

    Więc więcej wiary w siebie życzę ;P

    A w citku mile jest to, że mimo, iż nie zarabiają na mnie nic ponad IF, to spełniają
    wszystkie zachcianki - zamiana z gold na platynę, z mc na visę - i dają moneybacki
    oraz - na szczęście niezbyt nachalnie, bo bym im zgodę wyłączył - oferty naprawdę
    niezłych kredytów - np. 50k na 6%, bez prowizji. Nie jest to może suma na hipo, ale
    bez zabezpieczenia i z porównywalnym RRSO.

    Zaś dzięki karcie nie muszę w biedronku odmawiać prośbom "2,43?" oraz zliczać
    otrzymanej reszty.

  • 55. Data: 2019-04-09 21:17:13
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 4/9/19 8:08 AM, Dawid Rutkowski wrote:
    > Ale gdzie ten błąd?
    > Przecież napisałem "dziennie zlecanych", o wykonaniu nic nie było.
    > I to tym gorzej jest dla mille.

    Żartuję sobie, jednak było nie było ten ich zapis jest dla mnie
    komiczny. Ja rozumiem bezpieczeństwo ale trzeba mieć jakiś umiar.

    > A kolega niech sobie założy coś do pary, np. 5*systematyczne w santander.
    > Zaś do mille reklamacja, niech pokażą uzasadnienie żądania 2 dokumentów. Przyglądać
    się mogą ile chcą, ale jak nie ma w regulaminie, że do przelewu - czy to na 1k czy
    100k - trzeba mieć dwa, to tysiaka rekompensaty żądać i o Rzeczniku Finansowym
    wspomnieć.
    > Nie wolno takiego buractwa tolerować.

    No mogę przekazać ale nie sądzę aby chciał jeszcze raz odwiedzać
    oddział, znaczy ma taki zamiar ale w celu zamknięcia konta.

    Xenocide

  • 56. Data: 2019-04-10 19:55:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
> [...]

    >Obok mnie w aliorze koleś przyszedł z ulicy, też mojej postury, i
    >wpłacał 80k euro. Otworzyli dla niego drugie stanowisko kasowe, bo

    Chyba kiepsko otworzyli, skoro o tym wiesz :-)

    Kiedys w marmurkach byla informacja o mozliwosci dyskretnej obslugi.

    >Kredyt na KK to 0%.
    >Co prawda nie na 30 lat, a na (średnio) 30 dni, ale jednak.

    Jak sie jeszcze przesunie wydatki na kolejny okres, to srednia rosnie
    :-)

    >I ta kasa leży sobie np. na KO 2,7%. Spłacasz z wypłaty. Bank płaci
    >Ci za to, że korzystasz z jego pieniędzy. Mmmm, taki kredyt to nawet
    >ja wezmę ;>

    A kto za to placi ? Sklep placi :-)

    Ale czy oni nie licza, ze kiedys ci sie cos przydarzy, i nie splacisz
    z KO w terminie ? :-)

    J.