  • 21. Data: 2013-06-07 11:32:53
    Temat: Re: Jak wymienić 1000 BTC na PLN...
    Od: g...@p...onet.pl

    > Po co ludzie to kupuja ? Da sie cos za to kupic ?

    Zamiast złota, żeby kupić narkotyki wysyłkowo (silkroad), kałacha z dostawą, ale
    można też doładować telefon, nietrudno kupić sprzęt komputerowy.

  • 22. Data: 2013-06-07 11:48:08
    Od: g...@p...onet.pl

    1000 BTC sprzedasz na bitcurexie w ciągu max 48 godzin, 15% poniżej ceny rynkowej
    (MtGox)
    Znajdą się arbitrażyści, którzy przetransferują to na GOXa i zaakceptują oczekiwanie
    na wypłatę z tamtego rynku.

  • 23. Data: 2013-06-07 11:56:45
    Temat: A jakby złoto ... [Re: Jak wymienić 1000 BTC na PLN...]
    Od: m <m...@g...com>

    Tak mnie naszło ... a jakby ktoś miał 70 kg złota (odkrył skrzynię złota
    w piwnicy ...) , czy miałby problem mniejszy czy większy niż sprzedaż
    1000 BTC?

    p. m.

  • 24. Data: 2013-06-07 12:21:38
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07/06/2013 11:05, m4rkiz pisze:

    > gotowki do reki za to nie dostanie, jedorazowa wplata na konto 350 000
    > pln nie
    > przejdzie niezauwazona

    Niesamowite, opowiedz wiecej. Ponawiam pytanie - jak urzad skarbowy
    mialby sie o tym dowiedziec?

  • 25. Data: 2013-06-07 12:57:20
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-06-07 12:21, neoniusz pisze:
    > Niesamowite, opowiedz wiecej. Ponawiam pytanie - jak urzad skarbowy
    > mialby sie o tym dowiedziec?

    A nie jest tak, że powyżej pewnej kwoty bank zgłasza transakcję do US?

    --
    radar

  • 26. Data: 2013-06-07 13:00:56
    Temat: Re: A jakby złoto ... [Re: Jak wymienić 1000 BTC na PLN...]
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-07 11:56, m pisze:
    > Tak mnie naszło ... a jakby ktoś miał 70 kg złota (odkrył skrzynię złota
    > w piwnicy ...) , czy miałby problem mniejszy czy większy niż sprzedaż
    > 1000 BTC?
    >
    > p. m.

    Zależy jak głęboka ta piwnica. :) Bo coś mi się kojarzy, że wszystko, co
    jest głębiej, niż 20cm pod powierzchnią gruntu jest własnością państwa.
    (Pewno niedokładnie mi się kojarzy)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 27. Data: 2013-06-07 13:01:19
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > pomijajac watek bankowy, zastanów się co powiesz w urzędzie skarbowym :)

    Zakładając, że chce on zapłacić od tego podatek - nie może po
    prostu powiedzieć "prawdy" (tj. tej samej historyjki, co na grupie)?
    Zapłaci zgodnie ze skalą PIT, jako "pozostałe dochody", czy coś
    w tym stylu (nie pamiętam jak się nazywa ta kategoria).

    Pytanie, czy jak będzie to sprzedawał sukcesywnie przez jakiś czas,
    to nie podpadnie pod prowadzenie działalności gospod., polegającej
    na systematycznym i zorganizowanym spieniężaniu BTC :)

  • 28. Data: 2013-06-07 13:03:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    radar <_sara_@_post_._pl_> writes:

    > A nie jest tak, że powyżej pewnej kwoty bank zgłasza transakcję do US?

    Do GIIF.
    KJ
    I read Playboy for the same reason I read National Geographic. To see
    the sights I'm never going to visit.

  • 29. Data: 2013-06-07 13:07:16
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Fri, 07 Jun 2013 11:56:45 +0200
    m <m...@g...com> wrote:

    > Tak mnie naszło ... a jakby ktoś miał 70 kg złota (odkrył skrzynię
    > złota w piwnicy ...) , czy miałby problem mniejszy czy większy niż
    > sprzedaż 1000 BTC?

    Ah, ludzie to problemy miewaja :)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 30. Data: 2013-06-07 13:13:56
    Od: m <m...@g...com>

    On 07.06.2013 13:07, Tomasz Chmielewski wrote:

    > Ah, ludzie to problemy miewaja :)

    Problemy teoretyczne mają tą zaletę że można je dyskutować w oderwaniu
    od rzeczywistości.

    BTC było "reklamowane" przez swoich fanów jaki taki wirtualny
    odpowiednik złota. Widzę że jest problem ze zbyciem majątku w BTC - więc
    ciekaw jestem jak jest z prawdziwym złotem.

    Czy jakby ktoś odkrył po dziadku 20 sztab złota po 3.5kg każda, to
    pomijając urzędy skarbowe i takie tam ... spieniężyłby to w miarę
    sprawnie czy też musiałby kombinować jak koń pod górę?

    p. m.