  • 1. Data: 2013-06-06 20:27:27
    Temat: Wrażenia z mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Bardzo ładne zdjęcie płetwonurka. Widać, że mBank postarał się. :)
    Inne pomysły mBanku też uważam za dobre, a najlepszym pomysłem jest
    IMO nienozliwość zalogowania się do nowego mBanku i pozostawienie
    możliwości logowania się do starego mBanku.

    IMO najmocniejszą stroną mBanku była prostota, którą mBank pozostawił
    i do której nawet ludzi zachęcił poprzez utrudnienie logowania do
    nowej wersji. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-06-07 07:35:39
    Temat: Re: Wrażenia z mBanku
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Thu, 6 Jun 2013 20:27:27 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Bardzo ładne zdjęcie płetwonurka. Widać, że mBank postarał się. :)

    dbaja o wartosc dodana... (wspolczuje ludziom z wolnym laczem)

    > Inne pomysły mBanku też uważam za dobre, a najlepszym pomysłem jest
    > IMO nienozliwość zalogowania się do nowego mBanku i pozostawienie
    > możliwości logowania się do starego mBanku.

    hehe, tak jak przypuszczalem (o ile dobrze zrozumialem twoj skrot
    myslowy)...

    > IMO najmocniejszą stroną mBanku była prostota, którą mBank pozostawił
    > i do której nawet ludzi zachęcił poprzez utrudnienie logowania do
    > nowej wersji. ;)

    tutaj juz sie pogubilem. na czym polega to utrudnienie?

    --
    jg

  • 3. Data: 2013-06-07 08:46:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jg" 1qyeyixhe1la$.4uzdez5r7h78$....@4...net

    > dbaja o wartosc dodana... (wspolczuje ludziom z wolnym laczem)

    Na sam smartfon ponoć miesięcznie ciągnę około 6 GB.
    Za kilka lat ponoć przeciętniak w Polsce ciągnąć będzie 1 GB dziennie.

    I już wiadomo, dlaczego tak ma być.
    Teraz galerią nazywamy sklepy a galerie są w bankach?...

    > hehe, tak jak przypuszczalem (o ile dobrze zrozumialem twoj skrot myslowy)...

    A jaki tu skrót widzisz? Bardzo dobrze, że nie tylko nie muszę, ale wręcz
    nie mogę korzystać z nowego mBanku. BTW -- korzystałem niemal rok z małego
    edytora na smartfonie, który po apdejcie przypominać zaczął bezsensowną
    kobyłkę.

    Na szczęście natychmiast znalazłem lepszy program. :)

    > tutaj juz sie pogubilem. na czym polega to utrudnienie?

    Na konieczności jakiegoś rejestrowania się na starej stronie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'