  • 61. Data: 2013-06-11 18:21:43
    Temat: Re: Jak wymienić 1000 BTC na PLN...
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    news:1fq0nnh0s4ewq$.18nf77xp80hw4.dlg@40tude.net...

    > Ale mozna sprawdzic skad mial, i przez kolejne szczeble dotrzec do
    > ludzi.
    > Banknoty maja numery seryjne, ale tego nikt nie notuje

    Co stoi na przeszkodzie, aby bankomaty nie maiły (już od lat) takiej
    (top-secret) funkcjonalności?
    P.G.

  • 62. Data: 2013-06-11 19:44:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Jun 2013 18:21:43 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > Co stoi na przeszkodzie, aby bankomaty nie maiły (już od lat) takiej
    > (top-secret) funkcjonalności?

    Trudnosci techniczne przy rozpoznawaniu numerow.
    I brak sensu - bo moze i bankomaty nawet juz maja, ale dalej banknot
    krazy juz bez spisywania numerow przy kazdej transakcji.

    J.

  • 63. Data: 2013-06-11 21:11:36
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Trudnosci techniczne przy rozpoznawaniu numerow.

    Jechałem niedawno przez Łódź, a tu mi nad głową wypisało mój numer
    rejestracyjny i że jadę 60km/h (nazwiska kierowcy na razie jeszcze nie
    dopisało, ale to chyba jedynie kwestia czasu ;-) ).

    > I brak sensu - bo moze i bankomaty nawet juz maja, ale dalej banknot
    > krazy juz bez spisywania numerow przy kazdej transakcji.

    Ale jak X wypłaca 100 banknotów, a Y za pół godziny wpłaca 100 tych samych
    banknotów....
    Ale nawet jak tylko 90 tych samych..... to jakieś wnioski da się wyciągnąć.
    Myślę, że dla współczesnych komputerów analiza wszystkich wpłat i wypłat (z
    numerami) to 0 problemu skoro typowe wyszukanie googla w ułamkach sekund się
    liczy.

    Ja bym z góry nie wykluczał, że Wielki Brat kontroluje wszystko co się tylko
    da dopóki nikt za rękę nie złapie, a nawet jak złapie to uzasadnienie się
    znajdzie.
    P.G.

  • 64. Data: 2013-06-11 21:12:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:
    > Trudnosci techniczne przy rozpoznawaniu numerow.

    eee
    nie przy dzisiejszej technice.