  • 11. Data: 2013-06-07 06:48:13
    Temat: Re: Jak wymienić 1000 BTC na PLN...
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.06.2013 04:05, witek pisze:

    > pomijajac watek bankowy, zastanów się co powiesz w urzędzie skarbowym :)

    A skad urzad skarbowy mialby sie niby o tym dowiedziec?

  • 12. Data: 2013-06-07 10:16:17
    Od: kks <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 06:48:13 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

    > A skad urzad skarbowy mialby sie niby o tym dowiedziec?

    Z czytania news group?

  • 13. Data: 2013-06-07 10:16:52
    Od: kks <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 10:16:17 UTC+2 użytkownik kks napisał:

    > Z czytania news group?

    Maja jakies filtry, wyszukiwarki itp. - czemu maja z nich nie korzystac?

  • 14. Data: 2013-06-07 10:28:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 06 Jun 2013 21:05:33 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > pomijajac watek bankowy, zastanów się co powiesz w urzędzie
    skarbowym :)

    Uważasz, że nie da się tego opodatkowac w prosty sposób po wymianie?
    Np. jako darowizna z Internetu.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2013-06-07 10:30:22
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-06-07 10:28, Marek pisze:
    > Uważasz, że nie da się tego opodatkowac w prosty sposób po wymianie? Np.
    > jako darowizna z Internetu.

    Zapłać podatek i masz święty spokój.

    --
    radar

  • 16. Data: 2013-06-07 10:34:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.06.2013 10:28, Marek pisze:
    > skarbowym :)
    >
    > Uważasz, że nie da się tego opodatkowac w prosty sposób po wymianie? Np.
    > jako darowizna z Internetu.

    Ale jaka darowizna?

    Bardziej sprzedaż towaru - co przy okazji podpada pod korzystniejsze
    zapisy podatkowe.

  • 17. Data: 2013-06-07 11:05:26
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message
    > A skad urzad skarbowy mialby sie niby o tym dowiedziec?

    gotowki do reki za to nie dostanie, jedorazowa wplata na konto 350 000 pln nie
    przejdzie niezauwazona

  • 18. Data: 2013-06-07 11:06:31
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    > skarbowym :)
    > Uważasz, że nie da się tego opodatkowac w prosty sposób po wymianie? Np. jako
    > darowizna z Internetu.

    darowizna?
    darowizna od 'przypadkowej osoby' na 350 000?
    powodzenia zycze

  • 19. Data: 2013-06-07 11:09:48
    Od: m <m...@g...com>

    On 07.06.2013 10:30, radar wrote:

    > Zapłać podatek i masz święty spokój.

    Kiedyś kiedy się interesowałem jak to działa, były jakieś giełdy gdzie
    można było się z kimś umówić w okolicy i dokonać wymiany "face2face".
    Może to jest opcja żeby tak po 10BTC powymieniać? Co się uniknie podatku
    to się wyda na paliwo :)

    p. m.

  • 20. Data: 2013-06-07 11:10:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Jun 2013 23:30:47 +0200, pawlak napisał(a):
    > A musi być jednorazowo ? Obawiam się, że będzie to raczej trudne, chyba, że
    > cena będzie atrakcyjna. Na giełdzie https://pln.bitcurex.com jest aktualnie
    > prawie 360kPLN w ofertach kupna, więc można próbować.

    O w morde.

    Po co ludzie to kupuja ? Da sie cos za to kupic ?

    No dobra, zlotowki sie daje, to w zasadzie wystarczy :-)

    J.