  • 11. Data: 2005-05-17 12:10:22
    Temat: Re: Jak to jest z mBankiem?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > dokladnie. 5k to czasem malo. a to przeciez jest maksymalny limit wyplat,
    > wiec co im szkodzi go powiekszyc? dla bezpieczenstwa i tak zwykle aktualny
    > mam duzo nizej.

    Skoro to takie dokuczliwe, to korzystaj z wypłaty
    w oddziale banku ( musi mieć POS w kasie)
    tam limit jest do wysokości salda
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=1
    03613&t=103454&v=t

  • 12. Data: 2005-05-17 12:13:09
    Od: Piotr Miller <p...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 May 2005 21:10:35 +0200, MALDIs napisał(a):

    > VW bank ma super NOWEJ generacji (3G) tokeny elektoniczne. Polecam

    Tak, tak... I za te "cuda techniki" każą sobie teraz płacić po 5 zeta
    miesięcznie ;-)

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 13. Data: 2005-05-17 13:44:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Michał Dąbrowski wrote:

    > Wiem, ale to juz niestety kosztuje. I chyba wlasnie ta oplata jest
    > jedynym powodem tak niskiej tej kwoty maksymalnej. Taki dodatkowy
    > zarobek na boku...

    No i co w zwiąku z tym? Skoro często wypłacasz powyżej 5k, to załóż sobie
    konto w Inteligo - tam masz wypłaty bez ograniczeń. Widać przy Twoim stanie
    konta i potrzebach wypłat mbank sie nie nadaje. Więc zmień bank.

  • 14. Data: 2005-05-17 13:47:50
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

> [...]

    Wiem, ale to juz niestety kosztuje. I chyba wlasnie ta oplata jest jedynym
    powodem tak niskiej tej kwoty maksymalnej. Taki dodatkowy zarobek na

    Michal Dabrowski
    d...@S...pl
    gg:4945190

  • 15. Data: 2005-05-17 18:53:35
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2005 15:44:00 +0200, Glenn napisał(a):

    > No i co w zwiąku z tym? Skoro często wypłacasz powyżej 5k, to załóż sobie
    > konto w Inteligo - tam masz wypłaty bez ograniczeń. Widać przy Twoim stanie
    > konta i potrzebach wypłat mbank sie nie nadaje. Więc zmień bank.

    Gdybym czesto wyplacal, to bym zmienil. a tak jak od czasu do czasu
    potrzebuje, to trzeba zabulic, za to, ze ktos uznal niewiadomodlaczego, ze
    wiecej niz 5K dziennie nie powinno sie dac wyplacic ze sciany. Jest jakas w
    miare sensowna argumetacja (przypominam, ze caly czas mowa o maksymalnym
    limicie)?

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 16. Data: 2005-05-17 21:26:58
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Tue, 17 May 2005 20:53:35 +0200, na pl.biznes.banki, Michał Dąbrowski w
    wiadomości <news:1l3f1tkqwkh1.dlg@damga.net> napisał(a):

> [...]
    > miare sensowna argumetacja (przypominam, ze caly czas mowa o maksymalnym

    Nie żartuj! Wypłacasz np. 10k PLN i żal 5 zł na prowizję???
    Ja ze względów bezpieczeństwa wolałbym większą sumę podejmować w banku
    (najlepiej na zapleczu), niż na ulicy wyciągać taką forsę "ze ściany".
    Poza tym, większe kwoty można wyjmować na kilka kart należących do kilku
    osób (np. żona, syn, brat).
    BTW:
    Brałeś kiedyś pod uwagę taka ewentualność, ze bankomat może mieć np.
    niewystarczającą ilość gotówki?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 17. Data: 2005-05-18 06:37:47
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2005 23:26:58 +0200, Krzysztof K. Maj napisał(a):

    > Nie żartuj! Wypłacasz np. 10k PLN i żal 5 zł na prowizję???

    A czym sie rozni np. wyplata 5K od 5,1K i dlaczego w tej za 5K mam niby
    placic 0, a ta 5,1 - 5 zl

    > Ja ze względów bezpieczeństwa wolałbym większą sumę podejmować w banku
    > (najlepiej na zapleczu), niż na ulicy wyciągać taką forsę "ze ściany".

    To jest co innego

    > Poza tym, większe kwoty można wyjmować na kilka kart należących do kilku
    > osób (np. żona, syn, brat).

    I tak ostaecznie kombinuje

    > BTW:
    > Brałeś kiedyś pod uwagę taka ewentualność, ze bankomat może mieć np.
    > niewystarczającą ilość gotówki?

    Tez to mam juz opatentowane

    Ale nie o to pytalem - pytalem o sensowny powod takiego ograniczenia.
    Rozumiem, ze np. organizacja wplat w banku internetowym to duze
    przedsiewziecie - zrobienie wplatomatow / dogadanie sie z jakims bankiem /
    upusty na poczcie, sporo by tego wymieniac, zawsze trzeba jakies umowy
    podpisywac, itd. Ale co do tego limitu? Jedna liczbe w systemie trzeba
    zmienic i juz. Jesli chodzi o bezpieczenstwo, to przeciez i tak limit
    aktualny mozna nizej ustawic, a zmieniac od czasu do czasu. A jak ktos
    dostanie w swoje lapy i karte i haslo i liste hasel jednorazowych, zeby ten
    limit zmienic, to naprawde moze kradziez zalatwic inaczej niz zmieniajac
    limit i szukajac po miescie bankomatu, ktory mu cala zawartosc konta
    wyplaci

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 18. Data: 2005-05-18 12:20:28
    Od: "xXx" <n...@o...pl>

> [...]
    > (najlepiej na zapleczu), niż na ulicy wyciągać taką forsę "ze ściany".
    > Poza tym, większe kwoty można wyjmować na kilka kart należących do kilku

    Bylem niedawno w hipermarkecie i stanalem w kolejce do bankomatu, a tam okolo 10
    minut stala jakas panienka z gosciem i wyciagali cale paczki pieniedzy i
    panience do torebki. Calkiem spora kolejka sie juz za nimi ustawila w tym
    czasie. Ciekawe ile tej kasy musieli brac, bo ja kiedys bralem 4000 i wzialem to
    na 2 razy. Ale tyle co oni tam brali to juz strach brac wszyscy wokolo widzieli
    ze stali tam bardzo dlugo i wyciagali grube pliki banknotow. Na dodatek panna
    tak wpisywala PIN ze ja stajac za nimi kilka metrow widzialem ktore klawisze
    naciskala, choc nie widzialem ich numerow. To juz bym chyba w tej sytuacji wolal
    sie przejsc po kilku bankomatach i szybko wyplacic nie zwracajac uwagi.

  • 19. Data: 2005-05-18 14:05:18
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:1anzdfs1fslte$.dlg@damga.net grupowicz Michał Dąbrowski
    napisał:

    > mi bardziej dokucza maly maksymalny limit wyplat dziennych z bankomatu

    No ja się wypowiadałem o największym IMHO bólu w temacie bezpieczeństwa

    --
    S pozdravem,
    August