  • 1. Data: 2004-05-10 08:31:43
    Temat: Jak tel do Bankowego Arbitrazu?
    Od: "vx" <v...@g...pl>

    Czy ma ktos moze telefon do Bankowego arbitrazu konsumenckiego? Wyslalem do
    nich skarge na bank 15 marca i zero odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-05-10 08:37:48
    Temat: Re: Jak tel do Bankowego Arbitrazu?
    Od: "pawel" <p...@b...pl>

    Nic ci nie pomogą to tylko stołki dla kolesiów

  • 3. Data: 2004-05-10 09:19:51
    Od: "vx" <v...@g...pl>

    "pawel" <p...@b...pl> wrote in message
    > Nic ci nie pomogą to tylko stołki dla kolesiów

    Zaplacilem im 50zl i ani nic odpowiedzi od 15 marca. Co to wogole jest? Moze
    chociaz ktos poda mi ich oficjalna strone, moze tam znajde do nich telefon?

  • 4. Data: 2004-05-10 17:05:45
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > chociaz ktos poda mi ich oficjalna strone, moze tam znajde do nich
    telefon?

    Zdaję się że grupa dziś nie w humorze bo mbank się wyłożył.
    Arbiter nie ma własnej strony . Informacje o nim znajdziesz między
    innymi na stronie www.zbp.pl

    Google twierdzi , że Panią arbiter znajdziesz tu

    Arbiter Bankowy - Katarzyna Marczyńska
    Biuro: 00-375 Warszawa, ul. Smolna 10 a
    telefon: 0-prefiks-22 827-86-27, 828-14-00
    fax. 0-prefiks-22 826-41-31
    e-mail: a...@z...pl

    as