  • 1. Data: 2002-11-01 16:47:11
    Temat: Western Union Money Transfer - pytanie...
    Od: "Tomasz W" <w...@p...onet.pl>

    mam zamiar wysłałać w ten sposób pieniądze do Polski i mam pytanie apropos
    procedury ich odbioru, w formularzu nadania podaje się tylko kraj
    przeznaczenia i dane osobowe odbiorcy, czy w takim razie pieniądze znając
    numer transakcji można odebrać w dowolnym punkcie w kraju świadczącym usługę
    western money transfer ?

    Tomek

  • 2. Data: 2002-11-01 16:56:26
    Temat: Re: Western Union Money Transfer - pytanie...
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Tomasz W" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeznaczenia i dane osobowe odbiorcy, czy w takim razie pieniądze znając
    > numer transakcji można odebrać w dowolnym punkcie w kraju świadczącym

    Tak, pieniądze odbierasz w dowolnym punkcie kraju. Ja odbierałem w BZ WBK,
    ale można też chyba w PBK.
    W BZ WBK zawsze czekałem około 20 minut na autoryzację (faksem). Potrzebny
    numer transakcji i dowód osobisty.

    Piotr

  • 3. Data: 2002-11-02 10:38:32
    Od: "Robert1" <p...@c...cz>

    >Potrzebny
    > numer transakcji i dowód osobisty.

    Odbiorca powinien miec: dokument tozsamosci, numer mtsn przekazu
    (przyspiesza to autoryzacje ale nie jest wymagane), znac kraj nadania, imie
    i nazwisko nadawcy i orientacyjnie kwote. Jest jeszcze mozliwosc odbioru
    przekazu bez dokumentu - wtedy nadawca musi podac w formularzu dane (typu
    wzrost, waga kolor oczu oraz haslo i odzew).

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2002-11-02 17:10:12
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > W BZ WBK zawsze czekałem około 20 minut na autoryzację (faksem). Potrzebny
    > numer transakcji i dowód osobisty.

    W PBK nie musisz czekać - do obsługi mają odpowiedni
    program oferujący dostęp bezpośredni.

  • 5. Data: 2002-11-02 19:41:46
    Od: k...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Piotr" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > W PBK nie musisz czekać - do obsługi mają odpowiedni
    > program oferujący dostęp bezpośredni.

    W ktorym PBK ? ja w pbk zanudzilem sie czekajac, placowka za domami centrum w
    wawie. dosc duza.

  • 6. Data: 2002-11-02 21:11:07
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości ...

    > W ktorym PBK ? ja w pbk zanudzilem sie czekajac, placowka za domami centrum w
    > wawie. dosc duza.

    Masz pecha. To pewne.

  • 7. Data: 2002-11-04 19:23:05
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    nie tylko w PBK bo w niektórych oddziałach BZWBK też wypłaty są natychmiast
    (np. w Przemyślu i Sanoku) - też mają terminal. To czy oddział ma terminal
    to zależy od decyzji Biura WUMT w Warszawie a nie od banku który wypłaca
    przekazy.

    Grześ